رژیم اشغالگر قدس درماندگی خود را در مقابل جبهه مقاومت نشان
داد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رژیم اشغالگر قدس درماندگی خود را در مقابل جبهه مقاومت نشان
داد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام حسین رفیعی در پی حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران با صدور پیامی اعلام کرد: رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر خود در جنایتی آشکار با حملات موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه، که منجر به شهادت جمعی از مستشاران و پاسداران انقلاب اسلامی شد، بار دیگر عجز و درماندگی خود را از رویارویی با رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت در خطوط مقدم نبرد به نمایش گذاشت.
در این پیام تاکید شده است: بی تردید این اقدام ظالمانه و وحشیانه بی پاسخ نخواهد ماند و نیروهای جبهه مقاومت انتقام خون شهیدان والامقام و تمام شهیدانی که جان خود را در دفاع از آرمان‌های امت اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین نثار کردند، هوشمندانه خواهند گرفت. ملت بصیر ایران با شرکت پرشور خود در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم فاسد و کودک کش اسرائیل این اقدام رذیلانه را شدیداً محکوم خواهند نمود.
حجت‌الاسلام حسین رفیعی در پیام خود عنوان کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت این شهیدان سرافراز به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و خانواده محترم شهدا، به روح مطهر و پرفتوح آنان سلام و درود فرستاده و تاکید می‌کنم راه شهدای جبهه مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه خواهیم داد ان شاء الله. امیدوارم از خبر رژیم اشغالگر قدس درماندگی خود را در مقابل جبهه مقاومت نشان
داد
راضی بوده باشید.

رژیم اشغالگر قدس درماندگی خود را در مقابل جبهه مقاومت نشان
داد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۴-۰۲ ۰۲:۴۰:۱۸