رانندگان کرمانشاهی مراقب لغزندگی معابر باشند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رانندگان کرمانشاهی مراقب لغزندگی معابر باشند سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام اظهار کرد: متأسفانه در بارش برف که چندروز پیش اتفاق افتاد تعدادی از رانندگان بدون درنظر داشتن قواعد رانندگی ایمن، موجب بروز تصادف و خسارت به خود و دیگران شدند و در اثر تصادفات زنجیره‌ای تعدادی از معابر کلانشهر کرمانشاه دچار مشکل ترافیکی گردیدند.
وی افزود: بازهم تاکید می‌کنیم که رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی بهترین راهکار برای پیشگیری از تصادفات در معابر لغزنده می‌باشد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه تاکید کرد: شهرداری‌ها باید وظایف خود را در شرایط جوی نامساعد به ویژه در هنگام بارش برف به خوبی انجام دهند.
وی توصیه کرد: رانندگانی که قصد مسافرت برون شهری دارند حتماً از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند و از عجله و شتاب پرهیز کنند.
سرهنگ حیدری در پایان افزود: در فصل سرما همراه داشتن زنجیر چرخ در معابر کوهستانی الزامی است و رانندگان عزیز باید با نحوه استفاده از آن آشنا باشند تا در شرایط خاص بتوانند از آن بهره ببرند. امیدوارم از خبر رانندگان کرمانشاهی مراقب لغزندگی معابر باشند راضی بوده باشید.

رانندگان کرمانشاهی مراقب لغزندگی معابر باشند  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۲ ۰۲:۴۲:۴۰