دشمن مستکبر در پی متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب اسلامی
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دشمن مستکبر در پی متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب اسلامی
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام هادی ابراهیمی بعد از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای امنیت که به مناسبت هفته بسیج در فیروزکوه برگزار شد، طی سخنانی گفت: دشمنان ما به خوبی می‌دانند، که اگر انقلاب اسلامی به همین صورت پیشرفت کند، نوع حکمرانی دموکراسی غرب را زیر سوال می‌برد و یک حکمرانی جدید که برگرفته از اسلام و ولایت است را به دنیا ارائه می‌دهد و به همین دلیل می‌خواهد، به هر طریق که شده جلوی این پیشرفت را بگیرد.
معاون سیاسی سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان دغدغه اصلی دشمنان نظام اسلامی را قدرت این کشور و ملت دانست و افزود: امروز دشمن به خوبی می‌داند، که ما سلاح‌های فوق پیشرفته داریم و آن را به جبهه مقاومت ارسال می‌کنیم و می‌داند، این‌ها همه از توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی خواستار تبیین دستاوردهای نظام اسلامی شد و گفت: رسانه‌ها به عنوان افسران جنگ نرم و پیشقراولان باید با ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد مجازی خود و جامعه، اولین گام را در راه مقابل با جنگ رسانه‌ای دشمن بردارند.
معاون سیاسی سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: امروز فضای مجازی بی بند و بار، در اختیار دشمن است، در حالی که در هیچ نقطه‌ای از دنیا، فضای مجازی تا این حد بی بند و بار در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار ندارد و استکبار جهانی هم برای مردم کشور خود قوانینی در این زمینه دارد. امیدوارم از خبر دشمن مستکبر در پی متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب اسلامی
است
راضی بوده باشید.

دشمن مستکبر در پی متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب اسلامی
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۴ ۰۲:۴۰:۱۸