خروج ٣٠ درصد از منابع بانکی از فارس

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر خروج ٣٠ درصد از منابع بانکی از فارس به گزارش خبرنگار سایت احکام، ابراهیم عزیزی پنجشنبه شب در شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس بیان کرد: مسائل حوزه بانک‌ها در استان فارس پیشتر در سطح کشور مطرح شده بود اما احساس می‌کنیم که گوش شنوایی برای این موضوع وجود ندارد و در مقام عمل شاهد کم کاری در این حوزه هستیم.
وی ادامه داد: پیشتر این مطالبه مطرح شده بود که نسبت مصارف به منابع در استان فارس چه شده است و این موضوع را به راحتی دانست که ٣٠ درصد از منابع استان از فارس خارج می‌شود.
او افزود: بانک‌های خصوصی در فارس در حال خدمت‌رسانی هستند اما در مسیر توسعه استان قرار ندارند و قرار نیست منابع استان فارس به سایر استان‌ها منتقل شود.
عزیزی تاکید کرد: یکی از مطالباتی که در استان و کشور مطرح است این بوده که مدیران بانک‌ها در استان‌ها باید دارای اختیارات باشند اما به علت تمرکز گرایی شاهد هستیم که مدیران ارشد بانک‌ها در استان‌ها هیچ اختیاری ندارند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از کشاورزان دارای مشکلاتی ویژه ای در پرداخت تسهیلات بانکی هستند از این رو باید تمهیداتی برای این افراد در نظر گرفته شود تا مشکلات کشاورزان در حوزه بازپرداخت تسهیلات برطرف شود. امیدوارم از خبر خروج ٣٠ درصد از منابع بانکی از فارس راضی بوده باشید.

خروج ٣٠ درصد از منابع بانکی از فارس  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۱ ۰۲:۳۸:۵۲