خدمات نظافت صنعتی

نظافت نیوز از آنجا که بسیاری از محیط های صنعتی شلوغ هستند ، مکان های پر تردد ، خواه آنها بصورت شبانه روزی محصولات تولید کنند یا کالاها را تا زمان حمل و نقل و یا حذف آنها را به سادگی ذخیره می کنند ، نظافت صنعتی واقعاً مستلزم انجام تمیز کردن کامل و مداوم با استفاده از ابزارها و تکنیک های مخصوص نظافت است – کاری که معمولاً توسط یک تیم خدمات تمیز کردن تجاری حرفه ای.

خاک و زباله ها می توانند به سرعت در این محیط ها جمع شوند و حذف آنها برای جلوگیری از آسیب رساندن به کارگران و ماشین آلات گران قیمت مهم است. شرکت های نظافت صنعتی باید با مهارت و انعطاف پذیری با برنامه و تیم خود و آماده برای مقابله با نیازهای نظارتی تخصصی برای دستیابی به یک محل کار بکر و کارمندان و مشتریان باشند.

چرا به نظافت صنعتی  نیاز داریم ؟

مراقبت و توجه به تمیز کردن بدون قطع تولید
زمان و انعطاف پذیری برای تمیز کردن سریع حول برنامه های تولید
تجهیزات تخصصی برای تمیز کردن و ضد عفونی صحیح سطوح
درباره این نیاز خدمات منحصر به فرد و مسئولیت های شرکت های نظافت صنعتی بیشتر بدانید .

خدمات نظافت صنعتی: شامل چه کارهای میشود

خدمات نظافت روزمره صنایع می تواند طیف گسترده ای از وظایف را شامل شود که مخصوص محیط زیست و ترجیحات شرکت صنعتی باشد. شرکتهای معتبر در زمینه تمیز کردن صنعتی پرسنلی را آموزش دیده ، با تجربه و مجهز برای تمیز کردن فضاهای تولیدی و انبارداری و انجام امور نظارتی خود با خیال راحت و کاملاً انجام می دهند.

برخی از خدمات معمول نظافت صنعتی چیست؟

تمیز کردن کف ، کفشوی یا اسکراب کف ، پالایش و آب بندی کف
تمیز کردن تجهیزات سنگین
تمیز کردن فرش و اثاثه صنعتی
تمیز کردن پنجره و شیشه
شستشوی اسکله و تمیز کردن بارانداز
تمیز کردن سیستم اگزوز
تعمیرات و تعمیرات دستی
حذف سطل زباله و بازیافت پلاستیک و مقوا
تمیز کردن سرویس بهداشتی ، سرویس بهداشتی و تجهیزات
حذف آوار ساختمانی

چه شرکت هایی نیاز به خدمات نظافت صنعتی دارند؟

کارخانه ها
انبارهای صنعتی
کارخانه های تولیدی
تولید کنندگان داروسازی
مراکز توزیع
انبار ها و سوله ها

نظافت خانگی در مقابل نظافت صنعتی

در حالی که بسیاری از خدمات فوق در مورد خدمات نظافت خانگی نیز اعمال می شود ، تفاوت مهمی بین خدمات نظافت خانگی و خدمات نظافت صنعتی وجود دارد: پیچیدگی کارها و سطح مهارت مورد نیاز برای انجام آنها.

خدمات ژنتیکی برای حفظ فضاهای سالم و مرتب ، به منظور تمیز کردن و ضد عفونی کردن عمومی خدمت می کنند. این به طور معمول شامل حذف سطل زباله ، مراقبت از فرش و کف ، نگهداری حمام و تمیز کردن آشپزخانه و منطقه است.

خدمات نظافت صنعتی شامل کارهای سنگین تمیزکاری در محیط های پیچیده تر و پویا با افراد و بخش های در حال حرکت است. این به معنای فضاهای تمیز عمیق حرفه ای است که نیاز به تجهیزات خاص و روش های تمیز کردن دارند.

این همه در تخصص متخصصان نظافت ، آماده تر برای برآورده کردن سخت افزارهای تمیز کننده ، بهداشتی و ایمنی عملیات تجاری صنعتی است

نظافت نیوز .