حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است به گزارش سوالات شرعی و احکام، حجت الاسلام ناصر آقایی روز یکشنبه در دومین جلسه هماهنگی یوم الله نهم دی افزود: ۹ دی یادآور روزهای فراموش نشدنی و روز تجلی دست قدرت الهی در برابر توطئه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.
وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با طراحی نقشه‌های مختلف در تلاش بودند تا نظیر انقلاب‌های مخملی که در کشورهای مختلف راه انداخته و به نتیجه رسیده بود، در براندازی نظام اسلامی هم به سرانجام برسند اما آنچه دیدند برخلاف تصور آنان بود.
حجت الاسلام آقایی اظهارکرد: امسال چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی است و با وجود توطئه‌های مستمر دشمنان، حضور مردم بار دیگر آنها را مأیوس خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مردم دانسته اند این دشمنی‌ها و فتنه‌ها به دلیل پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی در تمامی عرصه هاست.
حجت الاسلام آقایی گفت: ملت ایران با حضور خود در حماسه ۹ دی خط بطلان بر فتنه‌های دشمنان کشیده و ثابت کردند همچنان پایبند عهد و پیمان خود با انقلاب و رهبری هستند.
وی به تقارن حماسه ۹ دی امسال با حوادث فلسطین و غزه اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی برای ترمیم شکست خود دست به قتل عام زنان و کودکان زده و جنایات وحشیانه ای رقم زده است و مجامع بین المللی نیز در برابر این جنایات سکوت کرده اند.
وی با اشاره به ۱۳ دی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: پیشرفت مقاومت و طوفان الاقصی نتیجه میدان‌داری سردار سلیمانی است؛ آن بزرگوار نه تنها در عرصه نبرد بلکه در عرصه ولایتمداری و مقاومت هم مرد میدان بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: آمریکا در جنگ غزه نیز همدست رژیم صهیونیستی شده و همراه مدعیان دروغین حقوق بشر دم از حقوق بشر زد در حالی که کودکان شیر خواره قتل عام می‌شوند.
حجت‌الاسلام آقایی شعار محوری ۹ دی امسال را «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی» عنوان کرد و گفت: مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه با سخنرانی اسماعیل زارعی استاندار کردستان برگزار خواهد شد.
فضاسازی، تولید کلیپ توسط تشکل‌های دانشجویی، برگزاری نشست‌های مشترک، تهیه و تولید فیلم، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه در روز ۹ دی، غبارروبی مزارشهدا، تبلیغات محیطی، برگزاری عصر شعر، برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی، اجرای نمایش خیابانی در محل مراسم و برگزاری محفل انس با قرآن از جمله برنامه‌های ارائه شده توسط اعضای حاضر در جلسه برای گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی بود. امیدوارم از خبر حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است راضی بوده باشید.

حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۲۵ ۰۲:۴۲:۲۴