حضور پیرغلامان حسینی در کرمان بعنوان دیار مقاومت مغتنم
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حضور پیرغلامان حسینی در کرمان بعنوان دیار مقاومت مغتنم
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد علی رمضانی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: اربعین سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا علیه السلام را در پیش رو داریم که به همه عاشقان ایشان تسلیت می گویم.
وی خطاب به حضار و میهمانان اجلاس، بیان کرد: شما خادمان و پیرغلامان حسینی در دیار مقاومت، ایثار، شهادت، پایمردی و صبوری حضور دارید.
علی رمضانی افزود: هم اکنون در جوار قبور بیش از ۱۰۰۰ لاله گلگون کفن این استان پهناور قرار داریم که بخشی از شهدای این استان هستند.
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان یادآور شد: استان کرمان دارای ۶ هزار و۵۰۰ شهید و سردار عارف و عاشق است که تحویل و تقدیم مکتب اهل بیت علیهم السلام شده‌اند.
وی تصریح کرد: وقتی از اسارت و مقاومت صحبت می‌شود، نمی‌توان شهید شهسواری کرمان را فراموش کرد که با دستان بسته فریاد مرگ بر صدام ضد اسلام را سر داد.
علی رمضانی گفت: ماجرای شگفتی ساز آن ۲۳ نفر که در دوران دفاع مقدس حماسه‌ساز شدند و ۱۷ نفر از آنها کرمانی هستند نیز از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان سپس ضمن گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان به کشور، اظهارکرد: پایمردی و مقاومت آزادگان بی نظیر است.

وی در پایان از مسئولین کشوری و استانی جهت اعطای میزبانی بیست و یکمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به کرمان، قدردانی کرد. امیدوارم از خبر حضور پیرغلامان حسینی در کرمان بعنوان دیار مقاومت مغتنم
است
راضی بوده باشید.

حضور پیرغلامان حسینی در کرمان بعنوان دیار مقاومت مغتنم
است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۷-۳۱ ۰۲:۴۵:۵۰