حاکمیت مردم در سرنوشتشان با حضور در انتخابات میسر خواهد
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حاکمیت مردم در سرنوشتشان با حضور در انتخابات میسر خواهد
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه جمعه در جمع مردم جوادآباد ورامین با اشاره به عید مبعث گفت: پیامبر اکرم (ص) در جامعه‌ای مبعوث شد که در آن به واسطه جهالت بسیاری از گناهان رخ می‌داد و بعثت پیامبر (ص) جهان را نجات داد.
وی افزود: به اعتراف نظریه پردازان غربی به زودی اسلام تمام جهان را فرا خواهد گرفت.
محمودی به جهالت مدرن در عصر حاضر اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از مدعیان روشنفکری و آزادی در کشورشان قرآن کریم را آتش می‌زنند، ولی معجزه قرآن طوری است که اکنون فروش قرآن در همین کشورها بیشتر شده است و این نشان می‌دهد که بیداری اسلامی دنیا را فراگرفته است.
رئیس ستاد دهه فجر استان تهران ادامه داد: در ۱۵ خرداد سال ۴۲ و ۶۰ سال قبل امام با فریاد خود بر سر آمریکا و اسرائیل کوبید و جامعه را به مبارزه با آنها و غلامان حلقه به گوش آنها فراخواند و با ترویج دین بر تفکر غرب پرستان خط بطلان کشید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مردم و مسئولین را امانت دار انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی تمام معادلات قدرت‌های استکباری برای زورگویی در دنیا به هم ریخته است.
وی گفت: ایران اسلامی به عنوان کشوری که تمام آن را یاس و ناامیدی فرا گرفته بود، اکنون به کشوری تبدیل شده که در تمامی ابعاد حرف برای گفتن دارد.
محمودی افزود: در بیان و ترویج دستاوردهای انقلاب دچار ضعف هستیم و نسل جوان باید با مقایسه دوران پهلوی با زمان کنونی بداند چه بودیم و چه شدیم، مهمترین دستاورد ما صدور پیام ایران در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که اکنون کشورهای مختلف جهان راهپیمایی حمایت از غزه برپا می‌کنند و این به برکت انقلاب اسلامی است.
محمودی به مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و گفت: کشور ما تحت تأثیر تحریم‌های ناجوانمردانه است و این تحریم بخش زیادی از مشکلات را در برگرفته است ولی سوءمدیریت ها در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی ما را دچار مشکل کرده است.
امام جمعه موقت ورامین حفظ انقلاب را واجب دانست و اظهار داشت: حاکمیت مردم در سرنوشت خودشان در انتخابات رقم خواهد خورد و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یک تکلیف دینی و بر همه ما در جهت حفظ انقلاب اسلامی واجب است و نباید در مقابل ناملایمات بلغزیم. امیدوارم از خبر حاکمیت مردم در سرنوشتشان با حضور در انتخابات میسر خواهد
شد
راضی بوده باشید.

حاکمیت مردم در سرنوشتشان با حضور در انتخابات میسر خواهد
شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۱۰ ۰۲:۴۲:۵۶