جمهوری خواهان کنگره بدنبال تحقیقات درباره خانواده بایدن
هستند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جمهوری خواهان کنگره بدنبال تحقیقات درباره خانواده بایدن
هستند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از اسپوتنیک، جمهوری خواهان کنگره آمریکا بدنبال تحقیقات پیرامون امور خانواده بایدن بر اساس اسناد توئیتر هستند. در همین ارتباط نیز «جیمز کومر»، عضو جمهوری خواه کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا از «ایلان ماسک» به دلیل افشای تمام ایمیل‌ها و مکاتبات بین کمپین بایدن و کمیته ملی دموکرات‌ها تمجید کرد.
براین اساس، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال شهادت ایلان ماسک در کمیته نظارت مجلس درباره تحقیقات امور خانواده بایدن، رئیس جمهور آمریکا هستند. جیمز کومر، نماینده جمهوری‌خواه کنگره در گفتگویی با یک روزنامه آمریکایی، گفت که درباره حضور ماسک در کنگره و شهادت او درباره بایدن با ماسک تماس گرفته است.
کومر گفت: «من کاملاً مطمئن هستم که او اطلاعات بیشتری را ارائه خواهد کرد و از حضورش در کمیته ما استقبال می‌شود. ما برای ایلان ماسک فرش قرمز پهن خواهیم کرد.»
کومر همچنین گفت که کمیته قصد دارد شهادت مقامات ارشد سابق توئیتر مانند جیم بی کر و ویجایا گده را بخواهد و افزود که اگر لازم باشد، آنها را احضار خواهد کرد.
ایلان ماسک که به تازگی مالک جدید توئیتر شده است، نامه‌های داخلی متعددی از توئیتر را منتشر کرده است که در آن رهبران پیشین این رسانه اجتماعی بدنبال سانسور داستان لپ تاپ هانتر بایدن قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بوده‌اند.
ماه گذشته نیز جمهوری خواهان مجلس نمایندگان از تحقیقات رسمی درباره فعالیت‌های تجاری خانواده بایدن خبر داده بودند.
این تحقیقات اندکی پس از آن اعلام شد که جمهوری خواهان توانستند در انتخابات میان دوره‌ای امسال کنترل مجلس نمایندگان را از دست دموکرات‌ها خارج کنند. در همین ارتباط نیز کومر گفت کمیته جمهوری خواهان شواهدی از جنایات ارتکاب یافته به نفع اعضای خانواده رئیس جمهور، از جمله تخلفاتی مانند نقض قانون اقدامات فساد خارجی و قانون حمایت از قربانیان قاچاق، کشف کرده که بدنبال علنی سازی آنها در فرصت مناسب است. امیدوارم از خبر جمهوری خواهان کنگره بدنبال تحقیقات درباره خانواده بایدن
هستند
راضی بوده باشید.

جمهوری خواهان کنگره بدنبال تحقیقات درباره خانواده بایدن
هستند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۱ ۰۲:۳۸:۴۷