جایگاه ویژه‌ای برای بدمینتون در چشم انداز توسعه ورزش یزد
ترسیم شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جایگاه ویژه‌ای برای بدمینتون در چشم انداز توسعه ورزش یزد
ترسیم شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سایت احکامان فاطمی، سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون با عنوان جام فجر ضمن ابراز خرسندی از ورزشکاران ۲۷ کشور جهان در شهر جهانی یزد اظهار کرد: حضور ورزشکاران از سراسر میهن اسلامی و سایر کشورهای جهانی افتخاری برای استان یزد است.
وی با اشاره به درخشش استان یزد در برخی رشته های ورزشی در میادین ملی، آسیایی و بین المللی بیان کرد: یزد در رشته های شمشیربازی، اسکواش، سوارکاری و … همواره ورزشکاران نام آور و قهرمانی داشته است.
فاطمی ادامه داد: در برخی رشته های ورزشی نیز با توسعه زیرساخت ها و استعدادیابی و پرورش ورزشکاران حرفه ای، در صدد ارتقاء جایگاه استان یزد هستیم.
استاندار یزد یادآور شد: بهبود جایگاه رشته‌های ورزشی مختلف از برنامه‌های توسعه‌ای استان یزد است که برای آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و نتیجه آن به زودی آشکار خواهد شد.
وی، یکی از این رشته‌های ورزشی را بدمینتون اعلام کرد و گفت: در چشم‌انداز چهار ساله توسعه ورزش استان، جایگاه ممتازی برای این رشته ورزشی ترسیم کرده‌ایم.
فاطمی همچنین با اشاره به حضور چشمگیر بانوان ایرانی در مسابقات بین المللی بدمینتون بیان کرد: این حضور پررنگ بیان کننده جایگاه والای زنان و دختران این سرزمین در ورزش است، همان زنانی که در سایر عرصه های اجتماعی و فرهنگی نیز خوش درخشیده اند.
وی ادامه داد: زن در فرهنگ ایرانی و اسلامی، محور اجتماع و بنیان اصلی نهاد خانواده است که با رعایت اخلاق و کرامت با او رفتار می‌شود.
استاندار یزد، یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گرامی داشت.
گفتنی است؛ سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون با عنوان جام فجر با حضور ۱۴۳ ورزشکار از سراسر کشور و ۲۷ کشور جهان از امشب در یزد آغاز شد. امیدوارم از خبر جایگاه ویژه‌ای برای بدمینتون در چشم انداز توسعه ورزش یزد
ترسیم شد
راضی بوده باشید.

جایگاه ویژه‌ای برای بدمینتون در چشم انداز توسعه ورزش یزد
ترسیم شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۳۱ ۰۲:۴۰:۱۴