جایگاه‌های شلوغ کردستان به صورت آفلاین فعالند/بنزین گران
نمی‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جایگاه‌های شلوغ کردستان به صورت آفلاین فعالند/بنزین گران
نمی‌شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، هادی روشن‌شامگاه دوشنبه در بازدید از جایگاه‌های عرضه توزیع سوخت کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد جایگاه‌های توزیع سوخت کردستان وارد مدار شدند و به صورت آفلاین به شهروندان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
وی افزود: تا ساعاتی دیگر ۱۰ درصد جایگاه‌های باقی‌مانده جایگاه‌های سوخت استان وارد مدار خواهند شد و هیچ‌گونه مشکلی در ارائه خدمت به مردم وجود نخواهد داشت.
مردم به شایعات توجه نکنند
روشن تصریح کرد: با اختلالاتی که امروز در توزیع سوخت اتفاق افتاد تصور بر گران شدن بنزین است در حالی‌که به مردم این اطمینان را خواهیم داد که نرخ بنزین افزایش نمی‌یابد و مردم نباید به شایعات توجه کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: از نظر تأمین بنزین در سطح استان مشکلی وجود ندارد و مردم نگران این موضوع نباشند.
مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری کردستان اضافه کرد: مسئولان در حال بازرسی و نظارت بر تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت استان هستند.
گفتنی است؛ پیش از ظهر دوشنبه نیز جهانبخش نوکانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان در گفت‌وگویی با خبرنگار سایت احکام از فعال شدن ۶۰ درصد جایگاه‌های استان در همان ساعات اولیه پس از اختلال به‌وجود آمده خبر داد. امیدوارم از خبر جایگاه‌های شلوغ کردستان به صورت آفلاین فعالند/بنزین گران
نمی‌شود
راضی بوده باشید.

جایگاه‌های شلوغ کردستان به صورت آفلاین فعالند/بنزین گران
نمی‌شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۹ ۰۲:۳۸:۱۴