جاری شدن سیل به هشت روستای خراسان شمالی آسیب جزئی وارد
کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جاری شدن سیل به هشت روستای خراسان شمالی آسیب جزئی وارد
کرد
غلامرضا شفیق در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه طی سیل هفته گذشته به برخی از مناطق بجنورد، جاجرم و اسفراین خساراتی وارد شد، اظهار داشت: بیشترین خسارت در بجنورد در منطقه جوادیه منجر به آب‌گرفتگی برخی از منازل و تخریب یکی از خانه‌های قدیمی شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای رفع مشکل در این منطقه آغاز شده است، افزود: با همکاری دستگاه‌های مختلف نسبت به رفع سیل‌گیری منطقه جوادیه اقدام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در شرایط کنونی و به دلیل بارندگی‌های اخیر، امکان عملیات رسوب برداری و لایروبی از کف مسیل تا خشک شدن نسبی آن وجود ندارد اما با استقرار دو دستگاه بیل مکانیکی، احداث و تقویت خاکریزهای حائل و مسدود نمودن محل‌های خروج سیلاب از مسیل در حال انجام است.
شفیق تصریح کرد: طی این بارش‌ها به اراضی باغی و کشاورزی و تأسیسات و کانال‌های آبی دو روستای کلاته ترک‌ها و قلی جاجرم خسارت‌هایی وارد شد.
وی افزود: سیل علاوه بر رسوب گذاری در معابر روستا به ۸ واحد روستایی نیز خسارات جزئی وارد آورده است. امیدوارم از خبر جاری شدن سیل به هشت روستای خراسان شمالی آسیب جزئی وارد
کرد
راضی بوده باشید.

جاری شدن سیل به هشت روستای خراسان شمالی آسیب جزئی وارد
کرد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۲۶ ۰۲:۴۰:۲۷