جابجایی ۱.۴ میلیون مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جابجایی ۱.۴ میلیون مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان به گزارش خبرنگار سایت احکام، مرتضی شیروانی عصر سه شنبه در کارگاه آموزشی شناخت و کاربرد ماشین آلات راهداری در لرستان، اظهار داشت: از زحمات همکاران که در گرما و سرما، تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستانی، اربعین و در همه شرایط به عنوان فرشتگان نجات بی وقفه در تلاش هستند و تمام مشکلات را با جان دل می‌پذیرند که راه را برای کاربران جاده‌ای و همه هم وطنان باز کنند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
وی، ضمن تشکر از زحمات فرماندهی پلیس راه لرستان، بیان کرد: پلیس راه و راهداری دو مجموعه‌ای هستند که همواره در کنار هم تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی مردم به انجام می‌دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: در راستای سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر رونق اقتصادی و تأمین مایحتاج مردم، در حوزه جابجایی کالا بیش از سه میلیون ۵۰۰ هزار تن کالا طی ۳۰۸ سفر در هشت ماهه نخست امسال جابجا شده است.
شیروانی، اضافه‌کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر طی ۱۸۰ سفر و همچنین ۴۵ هزار زائر در ایام اربعین در مدت زمان کوتاه جابجا شده است.
وی، بیان داشت: در حوزه روستایی ۲۲۰ کیلومتر از خردادماه امسال تا الان زیرساخت راه صورت گرفته و ۱۶۰ کیلومتر آسفالت انجام شده است که توانستیم مقام نخست کشور در حوزه راه روستایی را کسب کنیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در اعطای تسهیلات برای به روز کردن ناوگان تبصره ۱۸، توانستیم در حوزه حمل و نقل مقام اول را در کشور کسب کنیم در این راستا توانستیم بسیاری از ناوگان مینی بوس و اتوبوس استان را بروز کنیم. امیدوارم از خبر جابجایی ۱.۴ میلیون مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان راضی بوده باشید.

جابجایی ۱.۴ میلیون مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۷ ۰۲:۴۲:۴۶