تلاش می‌کنم شهدای رزکان به جمع مدعیان باز گردد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تلاش می‌کنم شهدای رزکان به جمع مدعیان باز گردد به گزارش سوالات شرعی و احکام، علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین شرایط تیم گفت: خوشبختانه تیم از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به شناختی که از شهرداری بم داریم برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم خواهیم رفت.
وی ادامه داد: خوشبختانه چند بازیکن مصدوم ما به تمرینات گروهی اضافه شدند و این خبر بسیار خوبی است و امیدوارم با انجام یک بازی زیبا پیروز میدان باشیم.
نیکبخت به ادامه فصل اشاره کرد و گفت: برای هر بازی برنامه داریم باید بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و باز هم شهدای رزکان را به جمع مدعیان بازگردانیم.
سرمربی شهدای رزکان در پایان گفت: ما نماینده استان البرز هستیم و حمایت فوتبال‌دوستان البرزی به ما امید می‌دهد تا با تلاش بیشتر و کسب پیروزی باعث خوشحالی آنها شویم متأسفانه در این دیدار با توجه به رأی کمیته انضباطی از میزبانی تماشاگران محروم هستیم من فوتبال را با هواداران دوست دارم و امیدوارم با یک برد طرفداران شهدای رزکان را خوشحال کنیم. امیدوارم از خبر تلاش می‌کنم شهدای رزکان به جمع مدعیان باز گردد راضی بوده باشید.

تلاش می‌کنم شهدای رزکان به جمع مدعیان باز گردد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۷ ۰۲:۳۷:۵۳