ترکیب متوازن انسانی وفیزیکی در شهرها به هم خورده است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ترکیب متوازن انسانی وفیزیکی در شهرها به هم خورده است به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی اکبر نکونام عصر یک شنبه در جلسه ستاد باز آفرینی شهری با اشاره به اینکه به دلیل استقرار شهرداری‌ها، انتظارات وتوقعات شهری حاکم بوده و نیازهای جدید متناسب با شهر نشینی ایجاد شده است بنابر این باید شهرداری‌ها در راستای ایجاد درآمد پایدار تلاش جدی داشته باشند که لازمه این کار تحقق ایده‌ها وطرحهای نو از جمله استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و آبی، توریست، درمانی انرژی خورشیدی است.
وی اظهار کرد: با افزایش بی‌مورد محدوده شهری، توسعه نامتوازن اتفاق می‌افتد بنابراین باید به جای این کار در بستر فرسوده شهرها تعداد طبقات افزایش یابد.
نکونام افزود: شهر باید با دقت رشد یابد وبه منافع اقتصادی توجه شود وبا یک نگاه ویژه ومتفاوت به شهر و شهروندان به موضوعات و مسائل تمرکز شود.
حل مسائل زیست محیطی، پسماند شهری، سگ‌های ولگرد، عدم ارائه مجوز برای ساخت و ساز در بسترهای خطرناک، توجه به جنگل کاری وحفظ پوشش گیاهی برای پیشگیری از وقوع سیلاب، پیگیری نقشه. های واگذاری اراضی نهضت ملی مسکن ازجمله موضوعاتی بود که فرماندار خداآفرین دراین جلسه به آنها تاکید کرد. امیدوارم از خبر ترکیب متوازن انسانی وفیزیکی در شهرها به هم خورده است راضی بوده باشید.

ترکیب متوازن انسانی وفیزیکی در شهرها به هم خورده است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۳۱ ۰۲:۳۹:۳۲