تجهیزات زمین‌های بازی استان استانداردسازی شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تجهیزات زمین‌های بازی استان استانداردسازی شود به گزارش خبرنگار سایت احکام سید مهدی حسینی، شامگاه دوشنبه در جلسه شورای استاندارد گلستان اظهار کرد: طی بازدیدهایی که از ۱۱۶ زمین بازی و ۴۹۳ تجهیز آن، در استان گلستان صورت گرفت، تماماً غیر استاندارد بودند که به شهرداران و فرمانداران مربوطه اطلاع داده شد.
وی از ارزیابی ۲۲۸ مورد تجهیزات شهرهای بازی نیز خبر داد و افزود: با ارزیابی‌های انجام شده ۱۶۱ مورد تجهیز پلمب و ۷ تجهیز جمع‌آوری شد.
مدیر کل استاندارد استان گلستان به لزوم توجه واحدهای تولیدی به بهینه سازی مصرف انرژی تاکید کرد و گفت: ۶۱ واحد تولیدی مشمول مصرف انرژی هستند که باید به سوی مصرف بهینه سوق پیدا کنند.
وی از اجرای آزمون کمیت فرآورده‌های بسته بندی شده خبر داد و گفت: از ۵۹۲ مورد که نمونه گرفته شد کمتر از ۲۰ درصد عدم استاندارد را داشته‌اند.
حسینی خاطرنشان کرد: ۷۱ درصد گلخانه‌های استان گاز طبیعی، ۱۴ درصد گازوئیل و ۱۵ درصد برق مصرف می‌کنند که به این مجموعه‌ها نیز بهینه سازی مصرف سوخت و رعایت استاندارد اطلاع داده شد.
وی به پایش دستگاه‌های اجرایی استان نیز اشاره کرد و تاکید کرد: انرژی در تعدادی از ساختمان‌های دستگاه‌های اجرایی بیش از استاندارد استفاده می‌شود که نیاز است اصول مصرف مد نظر قرار گیرد. امیدوارم از خبر تجهیزات زمین‌های بازی استان استانداردسازی شود راضی بوده باشید.

تجهیزات زمین‌های بازی استان استانداردسازی شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۲۴ ۰۲:۴۰:۴۴