بزرگداشت چهلمین روز شهادت «مهدی زاهدلویی» از شهدای مدافع
امنیت قم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بزرگداشت چهلمین روز شهادت «مهدی زاهدلویی» از شهدای مدافع
امنیت قم
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مراسم چهلمین روز شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت که در روزهای ابتدایی اغتشاشات قم توسط آشوب طلبان به شهادت رسیده بود با حضور گسترده مردم انقلابی عصر جمعه در آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع) برگزار شد.
در این مراسم که حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات نیز حضور داشت، حجت الاسلام میرزا محمدی به ایراد سخنرانی پرداخت و حسن شالبافان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز مداحی کرد.
از آنجا که شهید مهدی زاهدلویی از خادمان آستان امامزاده سید معصوم (ع) بوده، در این مراسم یکی از شبستان‌های این بقعه متبرکه به نام این شهید مدافع امنیت نامگذاری شد.
میرزا محمدی در بخشی از سخنان خود در این مراسم اظهار داشت: در طی دو ماه اخیر تمامی دشمنان اسلام متحد با هم با همراهی سعودی‌ها فتنه‌ای بزرگ علیه کشور ایجاد کردند و این در شرایطی بود که این عده گفتمان خاصی نداشتند و به دنبال فحاشی و هتاکی بودند.
استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: در مواجه و مقابله با اغتشاشگران از اقشار مختلف مردم و نیروهای نظامی به صحنه آمدند و در دفاع از امنیت کشور تعدادی از این عزیزان به شهادت رسیدند.
وی بیان داشت: شهید زاهدلویی نیز در خون خود غلطید تا به ارزش‌های دینی آسیبی نرسد که امروز ادامه دادن راه این شهید وظیفه همه ما است. امیدوارم از خبر بزرگداشت چهلمین روز شهادت «مهدی زاهدلویی» از شهدای مدافع
امنیت قم
راضی بوده باشید.

بزرگداشت چهلمین روز شهادت «مهدی زاهدلویی» از شهدای مدافع
امنیت قم  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۲ ۰۲:۴۱:۳۴