بزرگترین پروژه اصلاح شیوه آبیاری در دشتستان افتتاح
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بزرگترین پروژه اصلاح شیوه آبیاری در دشتستان افتتاح
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، همزمان با آخرین روز هفته دولت با حضور استاندار، فرماندار شهرستان دشتستان و نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و با همراهی سایر مسئولین و بهره برداران بزرگترین پروژه اصلاح شیوه آبیاری نخیلات کشور در سعدآباد دشتستان به بهره برداری رسید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سایت احکام اظهار داشت: این طرح با محوریت تأمین آب مطمئن، افزایش راندمان و ارتقای بهره‌وری آب از طریق انتقال آب با لوله و تغییر شیوه آبیاری سنتی به روش‌های نوین آبیاری، اصلاح و نوسازی نخیلات موجود در منطقه و همچنین حذف و جایگزینی نخیلات کم بازده و ایجاد اشتغال پایدار هدف گذاری شده است.
نوذر منفرد در خصوص اهداف طرح ابراز داشت: اجرای شیوه‌های نوین آبیاری به میزان سه هزار و ۴۲۵۰ هکتار، اصلاح و بازسازی نخیلات درجه ۲ به میزان هفت هزار و ۴۲۲ هکتار، نوسازی و احیا ارقام نخیلات درجه سه به میزان ۱۱ هزار و ۱۳۳ هکتار، تدوین الگوی کشت در سطح ۱۵ هزار و ۶۹۵ هکتار، تشکیل ۵۰ گروه آب بر جهت مدیریت توزیع و مصرف آب از اهداف این طرح است. امیدوارم از خبر بزرگترین پروژه اصلاح شیوه آبیاری در دشتستان افتتاح
شد
راضی بوده باشید.

بزرگترین پروژه اصلاح شیوه آبیاری در دشتستان افتتاح
شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۳۱ ۰۲:۳۹:۲۷