برگزیدگان جشنواره سرود استان بوشهر معرفی شدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر برگزیدگان جشنواره سرود استان بوشهر معرفی شدند به گزارش خبرنگار سایت احکام، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر عصر سه‌شنبه در اختتامیه جشنواره سرود استان بوشهر اظهار داشت: مردم ایران خصوصاً بوشهری‌ها طبع هنری و شعری بسیار بالایی دارند و سرود و آوا با فرهنگ این بوم عجین است.
حجت‌الاسلام جابر آزور گفت: سرود، جامعه را تشویق و ترغیب به اتحاد و دفاع از هویت تاریخی و جغرافیای فرهنگی و سیاسی می‌کند.
وی افزود: برای شروع جشنواره و هماهنگی بهتر و تعامل سازنده با گروه‌ها ارتباط ویژه‌ای برقرار و تبلیغات ویژه‌ای در فضای حقیقی و مجازی صورت گرفت.
این رویداد که با همت ستاد یادواره شهدای شهرستان بوشهر و دبیرخانه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد که ۷۴ اثر فاخر به این دبیرخانه ارسال شد و از آنها ۴۳ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.
اختتامیه جشنواره سرود استان، به مدت ۱۰ ساعت و بیش از ۸۰۰ هنرمند خوش صدا که در دو بخش تخصصی (خواهر و برادر) و دانش آموزی (خواهر و برادر) به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۳ گروه برتر در بخش‌های مختلف تقدیر شد. امیدوارم از خبر برگزیدگان جشنواره سرود استان بوشهر معرفی شدند راضی بوده باشید.

برگزیدگان جشنواره سرود استان بوشهر معرفی شدند  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۲۰ ۰۲:۴۰:۱۳