برگزاری دوره بازآموزی مربیان امدادوکمک‌های اولیه هلال‌احمر
لرستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر برگزاری دوره بازآموزی مربیان امدادوکمک‌های اولیه هلال‌احمر
لرستان
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد قدمی امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری دوره بازآموزی مربیان امداد و کمک‌های اولیه هلال‌احمر لرستان، اظهار داشت: مربیان امداد و کمک‌های اولیه بازوهای توانمند جمعیت هلال‌احمر در امر آموزش هستند و این دوره نقطه عطفی در راستای اعتلای اهداف و وظایف جمعیت است که این افراد در آینده امدادگرانی ماهر و توانمند پرورش خواهند داد.
وی در ادامه، گفت: دوره بازآموزی مربیان امداد و کمک‌های اولیه کد ۳ با حضور ۷۰ نفر از ۱۸ لغایت ۲۱ تیرماه به مدت ۴ روز در خانه معلم شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، افزود: این دوره به مدت ۴ روز در دو بخش مباحث تئوری و مباحث عملی امداد و کمک‌های اولیه برگزار شد.
قدمی، تصریح کرد: سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل منابع آموزشی اعلام شده جمعیت بر اساس کتاب فرایند مدیریت جامع آموزش و پژوهش طبق آخرین رفرنس‌های روز دنیا انتخاب شده‌اند.
وی با بیان اینکه این دوره به‌منظور ارتقای سطح دانش علمی، افزایش توانمندی مربیان در انتقال آموخته‌ها و مهارت‌های کسب شده فراگیران برگزار شد، گفت: حضور اساتید مجرب و برجسته کشوری، استفاده از منابع آموزشی جدید و به روز، وجود برنامه‌ریزی مدون و هدف‌مند، بهره‌مندی از فضای فیزیکی مناسب برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری آزمون نهایی و تأیید مهارت‌افزایی اعضا از ویژگی‌های بارز برگزاری دوره آموزشی تربیت مربیان امداد و کمک‌های اولیه کد ۳ در جمعیت هلال‌احمر استان لرستان بوده است. امیدوارم از خبر برگزاری دوره بازآموزی مربیان امدادوکمک‌های اولیه هلال‌احمر
لرستان
راضی بوده باشید.

برگزاری دوره بازآموزی مربیان امدادوکمک‌های اولیه هلال‌احمر
لرستان  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۷-۱۵ ۰۲:۴۱:۲۹