بدهی ۹۵ میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان پرداخت
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بدهی ۹۵ میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان پرداخت
شد
سید عماد شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار سایت احکام با اشاره به بدهی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان به مرغداران و دامداران، اظهار داشت: این بدهی، ۹۵ میلیارد تومان بوده است.
وی، بیان داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته، الان هیچ مرغداری در استان طلبی از شرکت پشتیبانی دام و دولت لرستان ندارد.
بدهی ۹۵ میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام پرداخت شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این رابطه، عنوان کرد: در این راستا اتحادیه مرغداران را مباشر توزیع نهاده‌های دامی و همچنین توزیع مرغ منجمد در بازار کردیم.
شاهرخی، تاکید کرد: ما رقم را به حساب شرکت پشتیبانی واریز نکردیم، بلکه خود اتحادیه مرغداران این رقم را بابت طلب مرغداران، به مرغداران پرداخت کرد.
وی افزود: خوشبختانه الان هیچ مرغداری در استان طلبی از شرکت پشتیبانی دام و دولت لرستان ندارد و این موضوع را نیز به عنوان اولین استان به وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده‌ایم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه دو میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در سایت احکام ماه داشته‌ایم، عنوان کرد: این عدد در ماه جاری نیز تا کنون حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه بوده است.
افزایش ۱۱ برابری بازرسی‌ها از بازار و قیمت گذاری‌ها
شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع قیمت گذاری کالاهای اساسی در استان، بیان داشت: در این راستا بنا بود که نیرو، امکانات و منابع از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی بیاید.
وی، تصریح کرد: در ابتدای کار، در استان ما تقریباً حدود ۱۰ نفر پای کار آمدند که بعد از حدود سه ماه، متأسفانه اینها برگشتند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه در این راستا ما خودمان این کار را با نیروهای خود مجموعه سازمان جهاد کشاورزی مدیریت کردیم، ادامه داد: این امر نیز با استفاده از منابع خود سازمان، خودرو، امکانات و… انجام شده است.
شاهرخی با اشاره به اینکه در شش ماهه ابتدای امسال، نسبت به شش ماهه پایانی سال گذشته، بازرسی‌های ما ۱۱ برابر افزایش یافته است، افزود: نظارت را روی قیمت کالاهای اساسی به شدت افزایش داده‌ایم.
ارزش ریالی پرونده‌های تخلفاتی تشکیل شده ۵ برابر شده است
وی ادامه داد: قیمت یک سری از کالاها به ما اعلام شده است، هیچ فروشنده‌ای حق ندارد بیشتر از آن، این کالاها را از جمله مرغ کیلویی ۶۳ هزار تومان بوده، گران‌تر بفروشد، بیان داشت: اگر غیر از این باشد به طور حتم همکاران ما برای متخلفان در این رابطه تشکیل پرونده می‌دهند و به تعزیرات معرفی می‌شوند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه اما یک سری از اقلام واقعاً تابع عرضه و تقاضا هستند و ما برای آنها قیمتی نداریم، افزود: هر چند این اقلام نیز بر اساس فاکتوری که برای آنها وجود دارد، رقم سودی برای آنها تعریف شده و در بازار عرضه می‌شوند.
شاهرخی، تاکید کرد: با این وجود نظارت‌های ما قوی است و الان پرونده‌های بسیار را در حال بررسی داریم، الان ارزش ریالی این پرونده‌ها نیز تقریباً پنج برابر بیشتر از شش ماه پایانی سال قبل بوده است. امیدوارم از خبر بدهی ۹۵ میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان پرداخت
شد
راضی بوده باشید.

بدهی ۹۵ میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان پرداخت
شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۳ ۰۲:۳۷:۳۷