بدشانس ترین تیم فوتبال لیگ دسته یک هستیم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بدشانس ترین تیم فوتبال لیگ دسته یک هستیم به گزارش خبرنگار سایت احکام، سعید دقیقی بعد از ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی پس از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: امروز با یکی از پرسایت احکامه ترین تیمهای لیگ یک که از لحاظ سبقه حضور در لیگ برتر و همچنین جام باشگاه های آسیا برندی مطرح و تیمی باتجربه است بازی کردیم.
وی با بیان اینکه استقلال خوزستان کادر فنی بسیار خوبی دارد، افزود: بازیکنان ما از لحاظ تاکتیکی خود را به حریف دیکته کردند و در نیمه دوم یک بازی یک طرفه و برتر داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین ادامه داد: موقعیت هایی که نصیب استقلال خوزستان شد روی اشتباهات فردی ما بود و در بحث فنی قالب بودیم.
وی با بیان اینکه یکی از بدشانس ترین تیمهای این فصل لیگ دسته یک هستیم، عنوان کرد: پس از باخت در بازی قبلی که روی عدم تمرکز و اشتباهات بود توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم.
دقیقی با تاکید بر اینکه عملکرد ما نشان می دهد کار خود را خوب انجام داده ایم اضافه کرد: تیم خیلی خوبی هستیم و باید بپذیریم شمس آذر در دومین فصل حضور خود عملکرد خوبی داشته است.
وی تصریح کرد: هر بازی یک فینال است و نباید مغرور شویم و باید انگیزه و توان مضاعف داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با بیان اینکه گلهایی که میخوریم روی اشتباهات سهوی و اتفاقات عجیب و غریب است ادامه داد: از نظر سایت احکامه و بازیکن دستمان خالی است و امیدواریم زودتر بازیکنان مصدوم به تیم برسند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: چشم انتظار حضور مسئولین استان در ورزشگاه هستیم و مطمیئناً با حمایت از این تیم می توانیم نتایج خیلی بهتری کسب کنیم. امیدوارم از خبر بدشانس ترین تیم فوتبال لیگ دسته یک هستیم راضی بوده باشید.

بدشانس ترین تیم فوتبال لیگ دسته یک هستیم  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۱ ۰۲:۴۴:۰۱