بارش بیش از نیم‌متر برف در ارتفاعات شهرستان سردشت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بارش بیش از نیم‌متر برف در ارتفاعات شهرستان سردشت به گزارش سوالات شرعی و احکام، عبدالطیف شریعت پناه در این زمینه افزود: ارتفاع برف در جاده‌های کوهستانی این شهرستان به بیش از ۵۰ سانتی‌متر رسید و برف‌روبی تنها با بولدزر امکان‌پذیر است.
وی ادامه داد: مأموران راهداری این شهرستان با توجه به بارش سنگین برف در جاده کیله سردشت، برف‌روبی این مسیر را با استفاده از بولدزر انجام می‌دهند.
شریعت‌پناه اظهارکرد: هم‌اکنون ارتفاع برف در این مرز به بیش از ۵۰ سانتی‌متر رسیده و با وجود برف‌روبی مأموران راهداری، به دلیل وزش باد و کولاک امکان تردد در این مسیر وجود ندارد.
وی گفت: در گردنه زمزیران مسیر سردشت – مهاباد نیز بارش برف و کاهش دید افقی گزارش‌شده و با توجه به تداوم بارش‌ها، رانندگان باید زنجیرچرخ همراه داشته باشند و وسیله نقلیه خود را به سوخت کافی و وسایل گرمایشی مجهز کنند.
شریعت‌پناه، در خصوص محورهای روستایی این شهرستان هم گفت: با تلاش عوامل راهداری تاکنون راه دسترسی هیچ روستایی در این شهرستان مسدود نشده‌است اما در مسیر سردشت به میرآباد به دلیل ریزش کوه در چند نقطه جاده مسدود شده بود که با حضور عوامل راهداری مشکل رفع و بازگشایی شد. امیدوارم از خبر بارش بیش از نیم‌متر برف در ارتفاعات شهرستان سردشت راضی بوده باشید.

بارش بیش از نیم‌متر برف در ارتفاعات شهرستان سردشت  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۴ ۰۲:۳۹:۳۴