اوکراین: همچنان به تسلیحات و سامانه های پدافند هوایی نیاز
داریم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اوکراین: همچنان به تسلیحات و سامانه های پدافند هوایی نیاز
داریم
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از الجزیره، «اوکسانا ماکاروفا» سفیر اوکراین در واشنگتن در سخنانی گفت که تداوم ارائه اینترنت استارلینک در اوکراین بسیار حائز اهمیت است.
بر اساس این گزارش، سفیر اوکراین در واشنگتن افزود: ما راه حلی را درباره اظهارات ایلان ماسک پیرامون ارائه خدمات اینترنت در اوکراین خواهیم یافت.
این دیپلمات اوکراینی در بخشی دیگر از سخنانش گفت که اوکراین همچنان به کمک‌های تسلیحاتی نیاز دارد.
وی افزود: ما همچنان به تمام تسلیحات و در رأس آنها سامانه‌های پدافند هوایی برای مقابله با حملات روسیه نیاز داریم.
این در حالی است که وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور در شبانه‌روز گذشته ۱۱ پهپاد ارتش اوکراین را سرنگون کرده است.
این پهپادها در مناطق لوهانسک، زاپروژیا، دونتسک، خرسون، نیکولسکوئه، بلاگووشچنکا، سوخانوو، استاریتسا، چارینوئه، ماکسیم گورکی سرنگون شده‌اند. بنا بر این گزارش پدافند هوایی ارتش روسیه همچنین ۸ موشک هیمارس ارتش اوکراین را هم ساقط کرده است.
ساعاتی پیش هم رسانه‌های اوکراین اعلام کردند آژیر حمله هوایی در مناطق اودسا، نیکولایف و پولتاوا و همچنین برخی مناطق غرب اوکراین به صدا درآمده است. مقامات این مناطق از شهروندان خواسته‌اند تا در پناهگاه بمانند.
وزارت دفاع روسیه درباره این حملات اعلام کرد سامانه‌های کنترل نظامی و تأسیسات انرژی اوکراین هدف حملات موشکی نیروهای مسلح روسیه قرار گرفتند؛ تمامی اهداف با دقت تمام منهدم شدند.
‌رسانه‌های اوکراینی دیروز نیز اعلام کردند که آژیر خطر در پایتخت اوکراین و تمام مناطق این کشور به صدا درآمده که از حمله موشکی دوباره روسیه به شهرهای اوکراین حکایت داشت. امیدوارم از خبر اوکراین: همچنان به تسلیحات و سامانه های پدافند هوایی نیاز
داریم
راضی بوده باشید.

اوکراین: همچنان به تسلیحات و سامانه های پدافند هوایی نیاز
داریم  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۷ ۰۲:۴۱:۰۰