امیدآفرینی نخستین و ریشه‌ای ترین اولویت سازمان تبلیغات
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر امیدآفرینی نخستین و ریشه‌ای ترین اولویت سازمان تبلیغات
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی یکتا شامگاه یکشنبه در نشست سه روزه متولیان طرح و برنامه ادارات کل سازمان تبلیغات در استان‌ها در مشهد مقدس اظهار کرد: جهاد تبیین اصلی ترین مساله مقام معظم رهبری است و سازمان تبلیغات یکی از بازوان اصلی جامعه برای پیگیری این موضوع است.
مدیر کل طرح و برنامه سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: برای تعیین اولویت‌های جهاد تبیین، موضوعات جهاد تبیین و ظرفیت‌ها و مخاطبین این سازمان با مدیران طرح و برنامه استان‌ها برای برنامه ریزی سال ۱۴۰۳ گرد هم آمدیم تا تمامی اولویت‌ها و چالش‌های آن را مشخص کنیم.
وی با تاکید بر امید آفرینی در جامعه که خواسته مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: امیدآفرینی اولویت دارترین موضوع جهاد تبیین است و موضوعات تقویت نهاد خانواده و کارکردهای نهاد خانواده در رده بعدی ما قرار دارد.
یکتا در خصوص مخاطبین ویژه برنامه‌ها افزود: چندین سال است که سازمان بر روی نوجوانان و بانوان برنامه ریزی بیشتری انجام می‌دهد زیرا این افراد تاثیرگذارتر در جامعه و آینده هستند و در سال‌های آینده نیز روی همین مخاطبین مانور خواهیم داد.
مدیر کل طرح و برنامه سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: هیأت‌های مذهبی از ظرفیت‌های بسیار خوبی است که راهبری آن با سازمان تبلیغات است و همچنین قرآن کریم و آیات قرآن در زندگی اجتماعی جامعه اولویت دارد.
وی ادامه داد: مساجد نهادی است که در تمامی محلات سطح کشور وجود دارد و کارکردهای اجتماعی خودش را دارد و به عنوان یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان برنامه‌های سازمان تبلیغات را به خوبی در آن اجرا کرد.
یکتا با بیان اینکه کار در حوزه فرهنگی لزوماً سریع و زودبازده نیست، افزود: برنامه‌هایی که در روزهای اخیر به تصویب برسد و چالش‌های آن بررسی شود، با برش سالانه اجرا می‌شود.
ورود به انتخابات فقط در حوزه مشارکت آفرینی است
مدیر کل طرح و برنامه سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: سازمان تبلیغات هیچگاه در انتخابات به فضای جناحی وارد نشده و نمی‌شود و امسال نیز در انتخابات مجلس در حوزه طرفداری از شخص خاصی و یا جناحی ورود نخواهد کرد.
یکتا ادامه داد: اما سازمان وظیفه مشارکت افزایی در انتخابات را دارد و از تمام ظرفیت‌هایمان برای این امر استفاده خواهیم کرد که اولویت‌ها نوجوانان و زنان به عنوان محور خانواده است.
وی گفت: سپس برای عموم جامعه و فضای مجازی جهت مشارکت در انتخابات در راستای اجابت ولی امر مسلمین از تمام ظرفیت استفاده می‌کنیم. امیدوارم از خبر امیدآفرینی نخستین و ریشه‌ای ترین اولویت سازمان تبلیغات
است
راضی بوده باشید.

امیدآفرینی نخستین و ریشه‌ای ترین اولویت سازمان تبلیغات
است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۱۹ ۰۲:۴۲:۲۹