استان بوشهر رتبه اول کشور در کشف جرایم سرقت را دارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر استان بوشهر رتبه اول کشور در کشف جرایم سرقت را دارد به گزارش خبرنگار سایت احکام، سرهنگ جوشن سهرابی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت؛ به دنبال تلاش و خدمت شبانه روزی و جهادی همکاران در دو ایر تجسس و پلیس آگاهی شهرستان‌ها و لطف خدای متعال، عملکرد استان بوشهر در کشف جرایم سرقت در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل رشد و افزایش میزان ۱۲۷ درصدی داشته و در ارزیابی کشوری، استان حائز رتبه اول و برتر در کشف سرقت شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: در بحث وقوع‌ها، استان همچنان در جرایم سرقت با افزایش مواجه بوده و همکاری بیشتر شهروندان در نگهداری از اموال خود با رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی بویژه در سرقت موتور، خودرو، منزل، اماکن، قطعات و لوازم خودرو، موبایل و سرقت مغازه با همراهی بیشتر تعداد ۲۷ دستگاه دیگر که دارای شرح وظایف در امر پیشگیری از وقوع سرقت هستند مورد نیاز مبرم است.
وی گفت: پلیس استان بوشهر، مأموریت مقابله با جرایم سرقت بویژه شناسایی، دستگیری و کشف اموال سرقتی را با همکاری مراجع قضائی به صورت ویژه و با تلاش جهادی روزانه رصد خواهد کرد. امیدوارم از خبر استان بوشهر رتبه اول کشور در کشف جرایم سرقت را دارد راضی بوده باشید.

استان بوشهر رتبه اول کشور در کشف جرایم سرقت را دارد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۳۱ ۰۲:۳۹:۱۴