اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۱۲ شهر
لرستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۱۲ شهر
لرستان
به گزارش سوالات شرعی و احکام، مجتبی صارمی در سخنانی، اظهار داشت: بر اساس اسناد و مقررات بالادستی از جمله قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات طبق مصوبات شورای‌عالی فضای مجازی، پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش تا پایان دولت از سال گذشته کلید خورده است تا سرویس‌هایی با سرعت‌های چند صد مگابیت بر ثانیه بر بستر شبکه به مردم ارائه شود.
وی گفت: از مجموع ۳۲ شهر لرستان تاکنون در ۱۲ شهر، تفاهم‌نامه اجرای پروژه ملی فیبر نوری درب منازل و کسب‌وکارها بین شهرداری و اپراتور آسیاتک به امضا رسیده است که قرارداد اجرای پروژه در شهر کوهدشت نیز بین اپراتور و شهرداری کوهدشت به امضا رسید.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، افزود: قرار است بر اساس این تفاهم‌نامه ۳۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری شهر کوهدشت توسعه‌یافته و امکان دسترسی مشترکین خانگی و کسب‌وکار در این شهر به اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری فراهم شود.
صارمی، افزود: تلاش می‌کنیم با تحقق این طرح بزرگ، مشکلات مربوط به محدودیت شبکه توزیع درون‌شهری برای دسترسی به اینترنت پرسرعت برطرف شود. امیدوارم از خبر اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۱۲ شهر
لرستان
راضی بوده باشید.

اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۱۲ شهر
لرستان  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۲۱ ۰۲:۳۹:۳۱