آمریکا با «ایران قوی» مشکل دارد/ ضرورت تبیین مسائل برای
جوانان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آمریکا با «ایران قوی» مشکل دارد/ ضرورت تبیین مسائل برای
جوانان
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه دشمن گروهی از اوباش را با دلارهای نفتی آل صعود مسلح شده و در ایذه، اصفهان و برخی نقاط کشورمان حوادث تروریستی صورت دادند، ابراز کرد: جوانان بسیجی و نیروی انتظامی فداکار برای اینکه مردم کسب و کارهایشان تعطیل نشده و جامعه دچار رعب و وحشت نشود، جان خودشان را فدا می‌کنند لذا باید قدردان شهدای امنیت باشیم.
وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید بسیار مراقب جوانان باشند، افزود: امروز دشمنان به دنبال فریب جوانان ما هستند و حتی دانش آموزان ما را مورد هدف قرار داده‌اند لذا باید با فضا سازی های درست و روشنگری برای جوانان، مسائل را بازگو کنیم.
امام جمعه آرادان با بیان اینکه امروز جنگ ما با دشمنان جنگ نرم است چرا که دشمنان می‌دانند از عهده جنگ رزمی با ایران اسلامی بر نخواهند آمد، بیان داشت: امروز جنگ ما جنگ ترکیبی و رسانه‌ای است و دشمنان تلاش دارند تا از طریق جنگ ادراکی و شناختی، ذهن‌ها را عوض کنند و مسائل را به گونه‌ای بیان کنند که گویا در نظام اسلامی هیچ خدمتی انجام نشده است در حالی که خدمات و پیشرفت‌های فراوانی در گوشه و کنار کشورمان رخ داده است.
شریفی نیا با بیان اینکه امروز باید پیشرفت‌ها را برای جوانان بیان کنیم، گفت: دشمنان خباثت می‌کند چرا که ایران اسلامی قوی شده و آمریکایی‌ها کشورمان را مانع اجرایی شدن هدف نظم نوین جهانی خودشان می‌بینند.
وی با بیان اینکه آمریکا اقتصاد پیشرفته چین و قدرت روسیه و ایران را مانع خود می‌بیند و لذا در این اندیشه است که باید این سه کشور تضعیف شوند، بیان کرد: علت اینکه دشمن، داعش را پدید آورد، این بود که می‌خواست با این اقدام ایران اسلامی درگیر پیرامون خودش شود و امروز نیز با اغتشاشات می‌خواهند تمام تمرکز و توان مسئولان ما درگیر شود.
امام جمعه آرادان با بیان اینکه امروز باید پیشرفت‌ها را برای جوانان تبیین کرد، بیان داشت: در دولت قبل زمانی رئیس جمهور اعلام کرد برای ۲۸ روز دیگر بیشتر گندم و آرد و ذخیره نداریم اما امروز ذخیره کشور برای یک سال تأمین است و دولت حجت‌الاسلام رئیسی عمیقاً و به درستی ساختارهای اقتصادی را اصلاح کرده است.
شریفی نیا با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که حقوق کارمندان و مطالبات به موقع پرداخت می‌شود و از نظر اعتبارات مشکلی نداریم، افزود: از سوی دیگر ما از نظر نظامی و دفاعی نیز پیشرفت‌های چشم گیر داشته و به آزمایش موشک‌های دوربرد پرداخته‌ایم لذا باید این مسائل بازگو شود. ما امروز به یک بازیگر و ابرقدرت در بخش‌های مختلف جهان بدل شده‌ایم اما جنگ رسانه‌ای دشمنان تلاش دارد تا همه این مسائل، وارونه جلوه کند در نتیجه باید هوشیار بود و موضوعات را برای جوانان تبیین کرد. امیدوارم از خبر آمریکا با «ایران قوی» مشکل دارد/ ضرورت تبیین مسائل برای
جوانان
راضی بوده باشید.

آمریکا با «ایران قوی» مشکل دارد/ ضرورت تبیین مسائل برای
جوانان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۶:۴۹