آغاز عملیات بهسازی مسیرهایی روستایی شهرستان قروه

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آغاز عملیات بهسازی مسیرهایی روستایی شهرستان قروه به گزارش خبرنگار سایت احکام، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان عصر شنبه در سفر به شهرستان قروه از مسیرهای مواصلاتی منتهی به معدن طلای این شهرستان بازدید کرد.
وی در جریان این بازدید عملیات اجرایی سه پروژه بهسازی راه‌های روستایی محدوده این معدن طلا را کلنگ زنی کرد.
کلنگ زنی پروژه بهسازی محور دلبران شهرستان قروه، پروژه بهسازی محور «دلبران» – «قزلجه کند»، پروژه بهسازی محور «بهارلو» – «گل تپه» و پروژه بهسازی محور «زنگ آباد» – «نی بند» – «بهارلو» و پروژه بازیافت سرد با سیمان و روکش آسفالت در محور «سریش آباد» – «مهدیخان» از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار کردستان کلنگ زنی شد.
هزینه اولیه طرح بهسازی محور دلبران – زنگ آباد – بهارلو، ۴۸۶ میلیارد ریال است که از محل وصول درآمدهای دولتی معدن طلای قروه تأمین شده است.
طول مسیری که قرار است بهسازی شود، هشت هزار متر، عرض آن ۷.۳ متر، خاک برداری مسیر ۴۳ هزار مترمکعب، خاک برداری قرضه ۴۹ هزار متر مکعب، خاکریزی آن نیز ۶۱ هزار و ۵۰۰ مترمکعب و آبرو بتنی پیش ساخته ۱۰ دهانه است.
استاندار کردستان روز شنبه در آئین کلنگ زنی این طرح، ضمن تقدیر از نماینده قروه در مجلس و فرماندار و مسئولان مرتبط برای آغاز کار بدون مشکل قانونی، اظهار داشت: این پروژه باید با جدیت آغاز و ادامه یابد و به بهترین کیفیت نیز به نتیجه برسد و از ظرفیت آن برای پروژه‌های بعدی استفاده شود.
اسماعیل زارعی کوشا تعامل مسئولان استان و شهرستان را برای آغاز این طرح قابل تقدیر دانست و گفت: مردم انقلابی و تلاشگر دلبران شایسته بهترین خدمات هستند و امیدواریم در کمترین زمان، از طرح بهسازی این محور بهره مند شوند. امیدوارم از خبر آغاز عملیات بهسازی مسیرهایی روستایی شهرستان قروه راضی بوده باشید.

آغاز عملیات بهسازی مسیرهایی روستایی شهرستان قروه  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۰ ۰۲:۴۰:۵۱