آزاد سازی ۸۰ هزار متر از اراضی کشاورزی در رباط کریم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آزاد سازی ۸۰ هزار متر از اراضی کشاورزی در رباط کریم به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار کیومرث عزیزی بعد از ظهر جمعه در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز و در جهت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۱۲ قطعه ساخت و ساز غیر مجاز شامل استخر، آلاچیق و بناهای غیرمجاز و همچنین ۶۲ قطعه دیوارکشی با دستور مقام قضائی در رباط کریم تخریب و ۸۰ هزار متر از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
وی افزود: پس از چندین مرحله اخطار توسط اداره جهاد کشاورزی به مالکان ساختمان‌های ساخته شده و کسانی که اقدام به دیوارکشی در اراضی کشاورزی کرده بودند، آنان هیچ گونه اقدامی در خصوص توقف ساخت یا تخریب ملک خود نکرده و سرانجام با حضور مقتدرانه پلیس، قلع و قمع این ساخت و سازها انجام شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات که مسئولان اداره جهاد کشاورزی و نمایندگان امور اراضی در کنار عوامل انتظامی حضور داشتند با حکم مراجع قضائی ۸۰ هزار متر از اراضی کشاورزی که به باغ ویلا و چهار دیواری تغییر کاربری داده شده بود؛ آزادسازی و تخریب شد.
عزیزی با اشاره به اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچگونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست؛ به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند. امیدوارم از خبر آزاد سازی ۸۰ هزار متر از اراضی کشاورزی در رباط کریم راضی بوده باشید.

آزاد سازی ۸۰ هزار متر از اراضی کشاورزی در رباط کریم  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۲۸ ۰۲:۳۹:۴۹