آئین جشن تکلیف دانش‌آموزان فریدنی همزمان با میلاد حضرت زینب
(س)

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آئین جشن تکلیف دانش‌آموزان فریدنی همزمان با میلاد حضرت زینب
(س)
به گزارش خبرنگار سایت احکام، طی مراسمی در سالن ۱۷ شهریور شهر داران جشن تکلیف دانش آموزان با همکاری دارالقرآن سید الشهدای آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سپاه فریدن برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی و جمعی از مسئولان برگزار شد محمد فصیحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان فریدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و جشن تکلیف الهی را به دانش آموزان تبریک گفت و خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: حضرت زینب دو ویژگی بارز داشت و آن ویژگی‌ها صبر و حجاب آن بانوی بزرگ بود.
وی با بیان اینکه دانش آموزان باید با پیروی از حضرت زینب ایشان را اسوه خود قرار دهند، تاکید کرد: خداوند به شما دانش آموزان فرصتی به شما داده است و باید در کنار جشن و شادمانی تکلیف الهی خود را نیز انجام دهید.

وی اضافه کرد: امروز با توجه به اینکه دانش آموزان ما جشن تکلیف خود را جشن می‌گیرند وظیفه‌ای بر عهده اولیا و مربیان ما قرار می‌گیرد و آن این است که احکام و تکلیف را به دانش آموزان آموزش دهند و این روز مهم را برایشان یادآوری کنند؛ دختران ما هم مکلف هستند تکالیفی که بر عهده آنها است را به طور صحیح یاد بگیرند و در انجام آنها کوتاهی نکنند.
گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع توسط دانش آموزان همراه بود. امیدوارم از خبر آئین جشن تکلیف دانش‌آموزان فریدنی همزمان با میلاد حضرت زینب
(س)
راضی بوده باشید.

آئین جشن تکلیف دانش‌آموزان فریدنی همزمان با میلاد حضرت زینب
(س)  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۱ ۰۲:۴۰:۲۲