۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد به چرخه توانمندسازی
رسیدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد به چرخه توانمندسازی
رسیدند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، جعفر صباغیان عصر چهارشنبه در همایش نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی در استان بوشهر با اشاره به سخنی از پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال از آن کسی است که خیر و سودش به مردم می‌رسد و مصداق این سخن گهر بار پیامبر اسلام خیران و نیکوکاران هستند.
قائم مقام کمیته امداد کشور خطاب به مدیران مؤسسات خیریه و گروه‌های مردمی گفت: هدف ما از برگزاری این همایش‌ها تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه و بی منت شما نیکوکاران و راهبران خیر و احسان است که تمام تلاشتان را به کار می‌بندید تا در کنار نظام و در کنار دولت گرفتاری‌ها و مشکلات مردم نیازمند را برطرف کنید.
وی بیان کرد: هر چند وظیفه دولت و دستگاه‌های مسئول است که در زمینه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال و آموزش و … به نیازمندان خدمت کنند اما شما مؤسسات خیریه بدون هیچ تعهد قانونی پای کار نظام و مردم هستید و بر خود لازم می‌دانیم که خدمات شایان شما را ارج نهیم.
قائم مقام کمیته امداد کشور به بحث توانمند سازی مددجویان و نیازمندان اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز مهم است و باید توجه ویژه ای به آن شود توانمند سازی و خوداتکایی افرادی است که تحت حمایت کمیته امداد است و این یکی از سیاست‌های اصلی این نهاد است.

صباغیان یاد آور شد: در همین زمینه درخواست داریم مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و در کنار کمک‌های حمایتی خود یک پیوست توانمند سازی به کار گیرند تا هم تکریم و منزلت فرد نیازمند حفظ شود و هم توانمند سازی افراد باعث قوام و بالندگی جامعه شود.
وی خاطر نشان کرد: بالغ بر پنج میلیون نفر در کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند که سیاست کمیته امداد توانمند سازی و ایجاد در آمد پایدار برای این افراد است.
قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۷۵ هزار خانوار تحت پوشش به چرخه توانمند سازی رسیدند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه کمیته امداد این است تا کمک‌های حمایتی را به سوی توانمند سازی مددجویان سوق دهد و آنها را صاحب یک کسب و کار با در آمد پایدار کنند. امیدوارم از خبر ۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد به چرخه توانمندسازی
رسیدند
راضی بوده باشید.

۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد به چرخه توانمندسازی
رسیدند  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۸ ۰۲:۴۱:۲۰