۷۵۹ نفر بازرسی انتخابات در استان ایلام را برعهده
دارند 

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۷۵۹ نفر بازرسی انتخابات در استان ایلام را برعهده
دارند 
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سعید هژبری عصر روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه در نشست هم‌اندیشی و آموزشی اعضای بازرسین انتخابات شهرستان ایلام ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، با اشاره به دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقایسه آن با دوران رژیم شاهنشاهی، گفت: اقدامات برجسته و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی ستودنی است و قابل قیاس با دوران پهلوی نیست و جای شکرگزاری دارد.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، از انتخابات به‌عنوان یکی از تجلی‌گاه‌های حضور مردم در دفاع از آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از جایگاه مهم و والایی در قانون اساسی برخوردار است و اختیارات مهمی بر عهده این قوه گزارده شده است.
رییس هیات بازرسی استان ایلام با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، ادامه داد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای، دشمنان نظام و انقلاب را مایوس و ناامید خواهد کرد.
معاون استاندار ایلام با تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در رابطه با اهمیت شرکت در انتخابات خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو بر چهار راهبرد اصلی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت تاکید داشتند. بنابراین همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید با تمام توان بر اساس این چهار راهبرد زمینه را برای حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات فراهم کنند.
هژبری بر رعایت اصل بی‌طرفی اعضای هیات بازرسی برای برگزاری انتخاباتی سالم بر مبنای قانونمداری و امانت‌داری تاکید کرد.
رییس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام به اقدامات صورت گرفته توسط هیات بازرسی استان برای برگزاری مطلوب انتخابات اشاره کرد و گفت: ۷۵۹ نفر در استان ایلام کار بازرسی در انتخابات پیش‌رو را بر عهده دارند. امیدوارم از خبر ۷۵۹ نفر بازرسی انتخابات در استان ایلام را برعهده
دارند 
راضی بوده باشید.

۷۵۹ نفر بازرسی انتخابات در استان ایلام را برعهده
دارند   در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۸ ۰۲:۴۲:۰۰