۷۰۰ نفر در بهاباد کار برگزاری انتخابات را بر عهده
دارند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۷۰۰ نفر در بهاباد کار برگزاری انتخابات را بر عهده
دارند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد هوشمند در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه نقش رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها در جلب مشارکت حداکثری برای برگزاری یک انتخابات سالم بسیار مهم است، اظهار کرد: از همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای تحقق چهار راهبرد اصلی در انتخابات یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت قوی استفاده خواهد شد.
وی بیان کرد: در شهرستان بهاباد ۲۵ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۹ شعبه در شهر بهاباد، ۶ شعبه در روستاهای بخش مرکزی و ۱۰ شعبه در روستاهای بخش آسفیچ قرار دارد.
هوشمند افزود: حدود ۷۰۰ نیروی انسانی به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، پشتیبانی و امنیتی در برگزاری انتخابات یازدهم اسفند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بهاباد فعالیت دارند.
وی اظهار کرد: انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی سال در کشور برگزار می شود و امیدواریم با همکاری همه عوامل دست اندرکار و حضور و مشارکت قوی مردم در این صحنه حساس و سرنوشت ساز، برگ زرین دیگری را رقم بزنیم.
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار بهاباد بر تبیین خدمات دولت سیزدهم در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه ساز توسعه و اعتلای هر چه بیشتر کشور در همه عرصه هاست.
هوشمند بر استفاده از ظرفیت اقشار جامعه در تبیین دستاوردهای نظام و برگزاری باشکوه دو رویداد مهم آتی پیش رو یعنی دهه فجر و انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات پر شور نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند و ضامن امنیت کشور خواهد بود. امیدوارم از خبر ۷۰۰ نفر در بهاباد کار برگزاری انتخابات را بر عهده
دارند
راضی بوده باشید.

۷۰۰ نفر در بهاباد کار برگزاری انتخابات را بر عهده
دارند  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۲۲ ۰۲:۴۲:۴۹