۴۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی به بوشهر ابلاغ شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۴۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی به بوشهر ابلاغ شد به گزارش سوالات شرعی و احکام، احمد محمدی‌زاده در نشست بررسی اعتبارات و منابع مالی استان بوشهر با اشاره به اعتبارات عمرانی سال گذشته اظهار داشت: از محل اعتبارات ملی، استانی، مصوبات سفر، ارزش افزوده و دیگر حوزه‌ها ۸ هزار میلیارد تومان برای تزریق به پروژه‌های عمرانی پرداخت شده است.
وی به اعتبارات ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: سال گذشته از محل اعتبارات عوارض ارزش افزوده ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه در هفته دولت در تعداد، تنوع و اعتبار پروژه‌ها، بوشهر به‌عنوان استان اول در کشور معرفی شد افزود: در هفته دولت هزار و ۱۵۰ پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در بخش‌های عمرانی و اقتصادی آغاز شد.
محمدی‌زاده مصوبات سفر اول رئیس جمهور به بوشهر در حوزه تعهدات نفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هم تعهدات مصوبات سفر دوم وزارت نفت است و در حوزه نفت حدود هفت هزار میلیارد تومان اعتبارات این حوزه برای اجرا طرح‌های عمرانی در اختیار استان بوشهر است.
وی از ۲ برابر شدن اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر نسبت به سال قبل دانست و خاطرنشان کرد: امسال چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی به بوشهر ابلاغ شده که نسبت به سال قبل افزایش ۲ برابری دارد.
استاندار بوشهر به اعتبارات ارزش افزوده اشاره و اضافه کرد: در سال جاری تاکنون هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شده و تا پایان سال این رقم به بیش از سه هزار میلیارد تومان خواهد رسید. امیدوارم از خبر ۴۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی به بوشهر ابلاغ شد راضی بوده باشید.

۴۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی به بوشهر ابلاغ شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۲۰ ۰۲:۳۹:۴۲