۳۸۰ روحانی در ایام اربعین تبلغ دینی می‌کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۳۸۰ روحانی در ایام اربعین تبلغ دینی می‌کنند به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی شامگاه سه شنبه در جریان برگزاری جلسه هماهنگی کاروان دلدادگان حسینی در اردبیل اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در سطح استان برای علما و روحانیون در مساجد و منابر مختلف فراهم شده تا در ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر تبلیغات مؤثر و اثرگذاری را انجام دهند.
وی تصریح کرد: اغلب این روحانیون با میل و رغبت در مناطق محروم و روستایی حاضر شده تا در گسترش معارف حسینی و آشنایی بیشتر مردم با اهمیت و جایگاه مبانی دینی و معرفتی اقدامات مؤثری را در سنگر تبلیغ و ترغیب مردم انجام دهند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به نسبت سال‌های گذشته شرایط مطلوب‌تری را برای آگاه‌سازی گروه‌های مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان شاهد هستیم که بخشی از این ظرفیت‌ها را در ایام ماه محرم شاهد بودیم که جوانان و نوجوانان با رغبت و انگیزه پای منابر علما و روحانیون نشسته و از این فرصت فراهم شده بهره معنوی را برده‌اند.
حجت‌الاسلام محسنی افزود: تمام تلاش روحانیون بر این است تا با طرح مسائل مناسب و به روز آحاد جامعه را با توطئه‌های دشمنان و تلاش گسترده آنها در حیازدایی و دین‌زدایی در جامعه انجام داده و افراد جامعه را بیش از گذشته با خطرات و آسیب‌های به وجود آمده آشنا کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما باید از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر، ماه رمضان و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی بهره گرفته و در تعامل و انس با آحاد مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان سعی کنیم تا آنها را با معارف دینی و الهی آشناتر کنیم.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت‌های تبلیغی استفاده کرده و در قالب طرح موضوعات و مسائل جدید بتوانیم به سوالات و خواسته‌های مطرح شده پاسخگو باشیم. امیدوارم از خبر ۳۸۰ روحانی در ایام اربعین تبلغ دینی می‌کنند راضی بوده باشید.

۳۸۰ روحانی در ایام اربعین تبلغ دینی می‌کنند  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۰۶ ۰۲:۴۰:۲۲