۳۱۶ پرونده تخلف برای مشاوران املاک خوزستان تشکیل شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۳۱۶ پرونده تخلف برای مشاوران املاک خوزستان تشکیل شد به گزارش سوالات شرعی و احکام، بهرام جباری با بیان اینکه بازدید و بازرسی از مشاوران و بنگاه‌های املاک برای جلوگیری از تخلفات احتمالی است، اظهار کرد: این بازرسی‌ها در فصل تابستان همزمان با افزایش جابه‌جایی‌ها شدت بیشتری گرفته است.
وی با اشاره به اینکه مشاوران املاک در وضعیت بازار مسکن بسیار اثرگذار هستند، افزود: بازرسی‌های مستمر از مشاورین املاک ادامه دارد تا از این طریق، شاهد کاهش التهاب‌های پیش آمده در بازار مسکن خوزستان باشیم
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان ادامه داد: گشت‌های مشترک بازرسی از مشاوران املاک توسط بازرسان ادارات کل صمت، راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، اماکن و اتحادیه مسکن در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.
وی، عمده تخلفات صورت گرفته توسط مشاورین املاک را درج نکردن نرخنامه، ارائه نشدن صورت حساب دقیق به مشتری، گران فروشی در معاملات، نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن سایر ضوابط و مقررات مربوطه در حوزه مسکن و معاملات نظام صنفی اعلام کرد.
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا به اداره کل صمت خوزستان اطلاع دهند. امیدوارم از خبر ۳۱۶ پرونده تخلف برای مشاوران املاک خوزستان تشکیل شد راضی بوده باشید.

۳۱۶ پرونده تخلف برای مشاوران املاک خوزستان تشکیل شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۲۷ ۰۲:۳۹:۲۶