۲۷۴ نفر در مسابقه کتابخوانی «میاندار» شرکت کردند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۲۷۴ نفر در مسابقه کتابخوانی «میاندار» شرکت کردند به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد امین بهرامی عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه مسابقه کتابخوانی «میاندار» با عنوان «رندان قلندر»، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی میاندار شرکت کنندگان زیادی داشت و ما با این هدف که فرهنگ شجاعت و جبهه و جنگ و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در بین مردم و نوجوانان و جوانان گسترش دهیم و فاصله‌ای که بین نوجوانان امروز با وقایع تاریخی ارزشمند انقلاب اسلامی افتاده است پر کنیم.
وی بیان کرد: اکنون در مسابقه کتابخوانی میاندار ۲۷۴ نفر در دو بخش شرکت کردند در مسابقه تصویری و ساخت کلیپ ۲۱۲ نفر و در مسابقه متنی ۶۲ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۱۴ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند از این ۱۴ نفر ۱۲ نفر در پخش ویدئویی و ۲ نفر در بخش مکتوب و یک شرکت کننده خانوادگی برگزیده شدند که در پایان از این عزیزان تقدیر خواهد شد.
وی بیان داشت: اکثر ما نسل جنگ و هشت سال دفاع مقدس هستیم و طعم موشک و بمباران را چشیده‌ایم و اکنون خادم ایثارگران دفاع مقدس هستیم و وظیفه داریم در سنگرهای فرهنگی خدمتگزار این بزرگواران باشیم.
بهرامی گفت: حاج محمد طالبی از از نیروهای فرهنگی و انقلابی و دلسوز این استان است و ایشان چند دهه است که مرجع فعالین فرهنگی این استان می‌باشد و کتاب میاندار از روایتگری‌ های چندین سال رشادت‌های این سردار بزرگ است.
وی عنوان کرد: امیدوارم مجالی باشد، این کتاب را بهتر به جامعه معرفی کنیم، در جنگ جهانی دوم برخی کشورها ۸۰ سال از مبارزات جبهه‌ها و جنگ آنها می‌گذرد اما هنوز فیلم‌ها و مستندهایی از آن تولید می‌کنند که گویا همین تازگی جنگ در کشور آنها به پایان رسیده است اما در کشور ما پس از چند دهه نباید رشادت‌ها و خدمات به فراموشی سپرده شود و قدردان افرادی چون سردار طالبی باشیم و امیدوارم این برنامه باب رونق و مطالعه این کتاب را فراهم کند. امیدوارم از خبر ۲۷۴ نفر در مسابقه کتابخوانی «میاندار» شرکت کردند راضی بوده باشید.

۲۷۴ نفر در مسابقه کتابخوانی «میاندار» شرکت کردند  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۹ ۰۲:۴۳:۳۵