۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان رفع تصرف شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان رفع تصرف شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار حیدر سوسنی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به درخواست کتبی اداره جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در محدوده شهری و نزدیک به جاده کمربندی برازجان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان انتظامی آن فرماندهی پس از بررسی و حضور میدانی در محل در اجرای دستور مقام قضائی و حضور نمایندگان مقام قضائی و همراهی نماینده سازمان شاکی جهاد کشاورزی نسبت به رفع تصرف و آزاد سازی ۲۵ هزار متر از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شهری و جاده کمربندی شهر برازجان اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پایان با بیان اینکه ارزش اراضی آزاد شده توسط کارشناسان هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و در راستای وظایف محوله با افراد سود جو و زمین خوارانی که به اراضی کشاورزی و ملی قصد تعرض و یا تملک دارند در چهارچوب قانون و مقررات به عنوان ضابط قوه قضائیه برخورد بدون اغماض خواهد کرد. امیدوارم از خبر ۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان رفع تصرف شد راضی بوده باشید.

۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان رفع تصرف شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۲۶ ۰۳:۰۰:۱۱