۲۳ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز افتتاح شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۲۳ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز افتتاح شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، فرماندار اهواز در آئین افتتاح ۲۳ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر ۴۵ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) گفت: شاهد افتتاح ۲۳ پروژه عمرانی در بخش مرکزی اهواز هستیم که اعتبار آن از محل اعتبارات آلایندگی تأمین شده است.
سید احمد موالی زاده با بیان اینکه این روند در روستاهای اهواز استمرار دارد، افزود: اصرار داریم مسائل و مشکلات روستاهای اهواز تا قبل از سال‌جاری پیگیری و رفع و با برنامه‌ریزی لازم در سال آینده به نحو احسن در روستاها خدمات رسانی شود.
بخشدار مرکزی اهواز در این آئین اعتبار اجرای طرح‌های یادشده را ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها توسط بخشداری مرکزی و فرمانداری اهواز و آسفالت معابر با استفاده از طرح قیر رایگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهواز اجرا شده است.
ناصر سیلاوی بیان کرد: این طرح‌ها شامل زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها، اجرای کفپوش، بهسازی پارک و برق رسانی بوده که در روستاهای بروایه تریچی، جسانیه کوچک، جسانیه بزرگ، اردوگاه مهاجرین، ابوبقال، سید نبی، سید سعد، حلاف یک، حلاف ۲، کریشان ۲، کریشان ۳، روستاهای بروایه عمیر، عشاره بزرگ، بروایه عزیز، سید عامر، سید زهرا، بروایه گاطع، دغاغله، حریه، جعاوله، آلبوثنوان و مبیطیحه یک اجرا شده است. امیدوارم از خبر ۲۳ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز افتتاح شد راضی بوده باشید.

۲۳ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز افتتاح شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۸ ۰۲:۴۱:۵۰