۱۷ دوره آموزشی توسط میراث‌فرهنگی لرستان برگزار شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۱۷ دوره آموزشی توسط میراث‌فرهنگی لرستان برگزار شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، عطا حسن‌پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت مبانی تخصصی و عمومی این اداره کل از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ کارگاه آموزشی تخصصی و عمومی برگزار شده است.
وی اظهار کرد: برخی از این دوره‌ها به‌ویژه دوره‌های تخصصی آشنایی با حریم و ضوابط حفاظتی آثار و مبانی مداخله در آثار میراث معماری با استقبال چشمگیری از علاقه‌مندان همراه بود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به اینکه برگزاری این دوره‌ها در ارتقای عملکرد و در نهایت بهبود شاخص‌های ارزیابی و حفاظت آثار و ابنیه تاریخی دارد، افزود: برگزاری دوره اصول کنترل پروژه و نظارت بر طرح‌های گردشگری، قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی، قانون بودجه سالانه، قوانین و مقررات استخدامی و اداری برخی دوره‌های آموزشی هستند که مورد استقبال هم قرار گرفتند.
حسن‌پور، ادامه داد: دوره‌های آموزشی قانون انتشار اسناد خزانه و اوراق‌قرضه، آشنایی با قانون دیوان محاسبات کشور و اصلاحات، آشنایی با مبانی و ضوابط تهیه و تدوین طرح‌ها، فنون مذاکره و فن دفاع نیز در این مدت برگزار شده است.
وی اضافه کرد: در این مدت دوره‌های قانون مالیات‌های مستقیم، مبانی و اصول مالکیت معنوی، پدافند غیرعامل، قانون آئین دادرسی کیفری، دوره آموزشی کوتاه‌مدت آئین دادرسی کیفری، سیستم دبیرخانه و مکانیزه، تربیت اسلامی باتکیه‌بر قرآن و احادیث، امداد و کمک‌های اولیه، آمادگی جسمانی و دفاع شخصی از دیگر دوره‌های برگزار شده در این اداره کل هستند. امیدوارم از خبر ۱۷ دوره آموزشی توسط میراث‌فرهنگی لرستان برگزار شد راضی بوده باشید.

۱۷ دوره آموزشی توسط میراث‌فرهنگی لرستان برگزار شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۲۴ ۰۲:۳۹:۴۵