۱۴۰اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» در لرستان
ارسال شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۱۴۰اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» در لرستان
ارسال شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اسلام، اظهار داشت: سبک و سیره علمی، عملی و اخلاقی پیامبر اسلام در زندگی فردی و اجتماعی ما الگو است.
وی با تبریک به کارشناس روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در راستای کسب مقام برگزیده در مسابقه منطقه‌ای «مَحرم مُحرم»، افزود: تجربه بزرگ‌ترها و اعتماد به قشر جوان سبب پیشرفت است.
مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در بحث اربعین اتفاقی در نجف رقم خورد که در نوع خودش بی‌نظیر و کم‌نظیر بود، عنوان کرد: در بین همه دستگاه‌های اجرایی در بحث اربعین بنیاد شهید استان خوش درخشید و تشکل‌ها به‌صورت خودجوش نقش‌آفرینی کردند.
حجت‌الاسلام هاشمی در ادامه به برگزاری جشنواره موسیقی «نوای سایت احکام» در لرستان اشاره کرد و گفت: ۱۴۰ اثر از کشورهای خارجی به دبیرخانه ارسال شده و در حال داوری هستند.
وی یادآور شد: این جشنواره از هشت سایت احکام تا ۱۱ هم با حضور ۱۰۰ مهمان خارجی و ۴۰۰ مهمان داخلی کشور برگزار خواهد شد و بنیاد محور برگزاری این جشنواره است.
مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران لرستان، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی ارزشمند برای استان است.
حجت‌الاسلام هاشمی، بیان کرد: مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای سایت احکام» به‌صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و اصل برنامه نیز در دیگر شبکه‌های سراسری پخش می‌شود. امیدوارم از خبر ۱۴۰اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» در لرستان
ارسال شد
راضی بوده باشید.

۱۴۰اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» در لرستان
ارسال شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۱۴ ۰۲:۴۰:۰۸