۱۰۶ طرح راهسازی در هرمزگان آماده بهره‌برداری شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۱۰۶ طرح راهسازی در هرمزگان آماده بهره‌برداری شد به گزارش سوالات شرعی و احکام، عباس کمالی در حاشیه نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در هرمزگان افزود: این پروژه‌ها در قالب احداث و بهسازی ۷۹۸ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و روستایی به ارزش ۳۶ هزار و ۳۹۹ میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: سه طرح راهسازی در حوزه دریایی و بندری است که با هزینه هفت هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اظهار کرد: همچنین عملیات اجرایی هفت طرح حوزه دریایی و بندری استان نیز با اعتبار ۳۰۳ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به استان آغاز می شود.
کمالی ادامه داد: همچنین در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان بلاک میانی راه آهن بافق بندرعباس، تجهیز و بهسازی مراکز رفاهی ایستگاه‌های راه آهن، بازسازی مرکز کنترل اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان و نصب تجهیزات آن، نصب و راه‌اندازی سیستم تهویه سالن مسافری ایستگاه بندرعباس و اتصال سایت شرکت باختر بار جنوب به شبکه ریلی نیز افتتاح خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به هرمزگان ۲ طرح هواشناسی شامل ایستگاه اقلیم شناسی خودکار شهر جدید علوی و هشتبندی میناب افتتاح خواهد شد که برای اجرا و تکمیل این طرح ها در مجموع ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است. امیدوارم از خبر ۱۰۶ طرح راهسازی در هرمزگان آماده بهره‌برداری شد راضی بوده باشید.

۱۰۶ طرح راهسازی در هرمزگان آماده بهره‌برداری شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۲۴ ۰۲:۴۰:۱۲