یاسبرین مجارستان آماده همکاری در حوزه پزشکی با یزد
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر یاسبرین مجارستان آماده همکاری در حوزه پزشکی با یزد
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، لورانت بودای در دیدار هیئت های اعزامی شهرداری‌های یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان با مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار کرد: در دو روزی که به شهر یزد سفر کردم متوجه شدم که چقدر می‌توان ارتباطات را نزدیک‌تر کرد.
شهردار شهر یاسبرین مجارستان به توانمندی‌های پزشکی یزد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه من رادیولوژیست هستم می‌توانیم ارتباطات در حوزه زپشکی و درمان را گسترش دهیم.
وی تصریح کرد: دوستی و خواهرخواندگی یزد و یاسبرین سابقه‌ای طولانی دارد و برای اولین بار است که شهردار شهر ما به ایران و یزد سفر می‌کند.
بودای با تاکید بر اینکه هرچه ارتباط این دو شهر افزایش یابد برای مردم دو شهر تاثیر خوبی دارد، گفت: در این دو روز اطلاعات خوبی دریافت کردیم و الان شناخت بسیار خوبی نسبت به این شهر تاریخی داریم.
شهردار شهر یاسبرین مجارستان بیان کرد: با توجه به رشد علمی که در این استان انجام شده این خوشایند هست که درصد پزشک‌های یزدی بالاتر از میانگین کشوری است.
وی گفت: آن چیزی که من اطلاع دارم این است که همکاری‌های پزشکی ادامه پیدا خواهد کرد و می‌توانیم از ظرفیت یزد برای حوزه پزشکی کل مجارستان استفاده کرد.
بودای به ارتباطات علمی که میان دو شهر وجود دارد اشاره کرد و افزود: دانشجویان زیادی از ایران به واسطه قرارداد خواهرخواندگی در مجارستان و یاسبرین حضور دارند.
شهردار یاسبرین مجارستان بیان کرد: این اطمینان را می‌دهم که وقتی به شهر خودم رفتم حتما اعلام می‌کنم که به دنبال تعامل و ارتباط با دانشگاه علوم پزشکی یزد هستیم. امیدوارم از خبر یاسبرین مجارستان آماده همکاری در حوزه پزشکی با یزد
است
راضی بوده باشید.

یاسبرین مجارستان آماده همکاری در حوزه پزشکی با یزد
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۷-۱۱ ۰۲:۳۹:۴۳