یادواره‌های شهدا به صورت مردمی برگزار شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر یادواره‌های شهدا به صورت مردمی برگزار شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست با رئیس امور ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: مردم دشتی در نبردهای تاریخی با استکبار همواره نقش آفرینی کردند.
فرماندار دشتی با بیان اینکه اولین دهکده مقاومت در شهرستان دشتی روستای بحیری است، افزود: مردم در دوران دفاع مقدس دین خود را نظام با تقدیم ۲۳۴ شهید ادا کرده است.
بحرانی ادامه داد: در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نشست‌های آن به صورت مستمر برگزار می‌شود و تمامی ساختمان‌های اداری بنام شهدا نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: ساماندهی گلزارهای شهدا با جدیت دنبال می‌شود و امسال ۱۰ میلیارد ریال برای گلزار شهدا خورموج اختصاص داده شده است.
وی اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا در تمامی نقاط شهرستان به صورت مردمی برگزار می‌شود و این مهم با جدیت در مدارس نیز در حال برگزاری است.
بحرانی با اشاره به اینکه تمامی ادارات نمایندگان ایثارگر خود را معرفی کردند، گفت: مردم این شهرستان دلداده به نظام و رهبر و حافظ نظام هستند. امیدوارم از خبر یادواره‌های شهدا به صورت مردمی برگزار شود راضی بوده باشید.

یادواره‌های شهدا به صورت مردمی برگزار شود  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۷ ۰۲:۴۰:۱۵