گلوگاه‌های خروج مرغ از آذربایجان غربی باید شناسایی
شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر گلوگاه‌های خروج مرغ از آذربایجان غربی باید شناسایی
شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، جواد کرمی عصر چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار آذربایجان غربی با اشاره به شیوه نامه تولید و عرضه مرغ گوشتی اضافه کرد: شیوه نامه لازم پیش تر تدوین شده و باید تلاش شود با بومی سازی و به روز رسانی آن بتوان چالش‌های مقطعی در این زمینه را رفع کرد.
وی ادامه داد: در آستانه شب یلدا و ایام فاطمیه علاوه بر کشتار روزانه و عادی مرغ ۲۰ تن مرغ منجمد برای مصارف هیأت‌های مذهبی و ۵۰ تن نیز برای عرضه در تعاونی‌های کارگری، فرهنگیان و کارمندی و ۳۰ تن برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده است.
کرمی اظهار کرد: برای تعادل بازار همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها لازم است و در این زمینه پلیس و نیروی انتظامی باید بیشتر با تنظیم بازار همکاری داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: لازم است تا با هماهنگی با کشتارگاه‌ها و برنامه ریزی های دقیق در آستانه شب یلدا کشتار مرغ افزایش یابد تا مشکلی در عرضه وجود نداشته باشد.
کرمی گفت: اجرای مصوبات تنظیم بازار نیز از ضروریات است و نباید به مساله و چالش‌های موجود مقطعی در عرضه مرغ به صورت یک موضوع صنفی نگریسته شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز موجب افزایش تقاضا برای گوشت مرغ شده است، ادامه داد: لازم است توسط اتحادیه دامداران در آستانه شب یلدا تدابیری اتخاذ و کاهش ۱۰ درصدی قیمت گوشت لحاظ شود.
عادل نجف زاده اظهار کرد: نظارت‌های ویژه بر قیمت‌ها در بازار عرضه کالاهای مورد نیاز شهروندان برای شب یلدا نیز آغاز شده است و ادامه دارد. امیدوارم از خبر گلوگاه‌های خروج مرغ از آذربایجان غربی باید شناسایی
شود
راضی بوده باشید.

گلوگاه‌های خروج مرغ از آذربایجان غربی باید شناسایی
شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۴ ۰۲:۴۲:۲۲