کلاس دانش‌افزایی داوران و ناظران فوتسال در بوشهر برگزار
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کلاس دانش‌افزایی داوران و ناظران فوتسال در بوشهر برگزار
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، عضو کمیته داوران و مسئول دپارتمان داوران جمعه شب در جمع خبرنگاران پیرامون برگزاری این دوره اظهار داشت: دوره دانش افزایی داوران و ناظران فوتسال استان بوشهر روز جمعه ۱۲ آبان ماه با حضور ۷۵ داور و ناظر آقا و بانو در سالن اجتماعات هتل ورزش بوشهر برگزار شد.
یوسف اطمینان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی کمیته داوران برای به روز رسانی دانش و آشنایی با آخرین تغییرات و اصلاحات قوانین فوتسال این دوره با حضور داوران و ناظران فعال شهرستان‌های استان و با تدریس «وحید عرض پیما» برگزار و مطالب بسیار کاربردی و مفیدی در اختیار داوران و ناظران قرار گرفت.
وی گفت: هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری هر چه بهتر مسابقات انجام شد تا داوران با آمادگی کامل به استقبال داوری مسابقات فصل جاری بروند.

وی بیان کرد: همچنین کلاس عملی و تمرینات تست آمادگی جسمانی در سالن ورزشی شهرداری بوشهر و با حضور داوران و مدرس دوره انجام شد.
اطمینان از همه ارکان و اعضا هیأت فوتبال استان و شهرستان بوشهر و شهرداری بوشهر و نیز مدیریت هتل ورزش و همه کسانی که در برگزاری هر چه بهتر این دوره تلاش داشتند قدردانی کرد. امیدوارم از خبر کلاس دانش‌افزایی داوران و ناظران فوتسال در بوشهر برگزار
شد
راضی بوده باشید.

کلاس دانش‌افزایی داوران و ناظران فوتسال در بوشهر برگزار
شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۰۴ ۰۲:۳۹:۳۳