کشت محصولات استراتژیک با مصرف آب کم در شهرستان
دشتستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کشت محصولات استراتژیک با مصرف آب کم در شهرستان
دشتستان
به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد بنافی چهارشنبه‌شب در نشست با منتخبین اقشار مختلف مردمی و نخبگان بخش شبانکاره اظهار داشت: از ابتدای شروع کار دولت ایران قوی، دولت با چالش‌های بزرگی روبرو بوده است که از جمله آن شیوع بیماری کرونا که روزانه شاهد مرگ ده‌ها نفر و بستری و درگیر شدن هزاران هم وطن بودیم روبرو بوده است.
فرماندار دشتستان با اشاره به رفع چالش سخت بیماری کرونا طی ماه‌های اول کار این دولت بیان کرد: مشکلات بزرگ دیگر، تورم افسار گسیخته و ناامیدی مردم با توجه به مشکلات اقتصادی، کمبود مایحتاج روزانه خانواده‌ها، صف‌های تهیه اقلام مصرفی، ۷ برابر شدن قیمت ارز طی چندین ماه، مشکلات بورس و متضرر شدن مردم، غیر قابل اعتماد شدن بازار کشور برای سرمایه گذاری، تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دیگر کشورها علیه ملت ما که هنوز برقرار است که چشم اندازی دشوار و ناامید کننده را از آینده برای مردم متصور می‌ساخت.
وی تصریح کرد: دولت ایران قوی با هدف حل مشکلات مردم و بازگرداندن عزت کشور شروع به کار کرد که توجه به بکارگیری سیاست‌های مختلف از جمله ایجاد ارتباط و تعامل با همسایگان و ارتقای روابط اقتصادی متعدد توانست راه‌ها مختلفی را برای جذب سرمایه گذاری و ارتباطات اقتصادی بازگشایی کند.
بنافی با اذعان به تولید و فروش نفت کشور پس از بکارگیری سیاست‌های خارجی دولت ایران قوی گفت: عضویت در سازمان شانگهای یکی از نتایج سیاست‌های اثربخش این دولت در شکست تحریم‌ها و گشودن مسیرهای اقتصادی به روی کشور است.

فعال شدن مراکز صنعتی نیمه تعطیل
وی اضافه کرد: بخش شبانکاره دارای فرهنگ غنی و مردمی پرتلاش است که همواره نخبگان و افرادی بااستعداد در آن پرورش یافته اند.
فرماندار دشتستان با اذعان به فعال شدن ۱۱۶ مرکز صنعتی نیمه تعطیل طی سال گذشته در این شهرستان ابراز کرد: ما توجه خود نسبت به رفع مشکلات فعالان حوزه تولیدی و اقتصادی و همچنین رفع مشکلات امکانات موجود را هدف قرار داده ایم.
بنافی با اشاره به وجود پتانسیل بالا در بخش کشاورزی در سطح شهرستان بویژه بخش شبانکاره بیان کرد: بخش شبانکاره قطب کشاورزی در شهرستان و استان است که با توجه به سیاست‌های دولت برنامه ریزی کرده ایم تا با حمایت از کشاورزان و کشت محصولات استراتژیک با مصارف آب کمتر با توجه به محدودیت منابع آبی، تنوع کاشت با توجه به نیاز بازار و صنعتی کردن کشاورزی در جهت نیاز به تولید بیشتر را مد نظر قرار دهیم.
وی همچنین در خصوص افزایش اعتبارات ورزشی در سطح شهرستان و توجه به استعدادها ورزشی نکاتی بیان داشت.
بنافی به صورت تک به تک سوالات نمایندگان اقشار مختلف مردمی را پاسخ داد و از راهکارهای ارائه شده استقبال کرد و برای مشکلات مطرح شده قول پیگیری‌های لازم را داد. امیدوارم از خبر کشت محصولات استراتژیک با مصرف آب کم در شهرستان
دشتستان
راضی بوده باشید.

کشت محصولات استراتژیک با مصرف آب کم در شهرستان
دشتستان  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۱۷ ۰۲:۳۹:۰۶