کاهش فاصله زمانی فتنه ها نشان از طمع دشمنان به ایران اسلامی
دارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کاهش فاصله زمانی فتنه ها نشان از طمع دشمنان به ایران اسلامی
دارد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سعید رستگاری در جمع اساتید دانشگاه و فرهنگیان استان یزد با اشاره به توطئه های مختلف آمریکایی ها در قبال نظام اسلامی اظهار داشت: از بدو تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره شاهد جنایت های مختلف آمریکایی ها اعم از کودتا، ترور، فتنه های متعدد و رنگارنگ بودیم از غائله کردستان، غائله خلق بلوچ، خلق ترکمن در دهه ۶۰ تا فتنه های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و فتنه اخیر نیز بخشی از این جنایات و فتنه انگیزی هاست.
وی افزود: دشمن در طول این چهار دهه به خوبی دریافته که نمی تواند علیه کشور جنگ سخت به راه بیندازد بنابراین پس از نا امیدی دراین عرصه، به جنگ نرم روی آورده و همه توان خود را به کار گرفته است.
رستگاری با اشاره به کاهش فاصله زمانی فتنه ها در سال های اخیر تصریح کرد: اگر چه در گذشته هر ۱۰ سال یکبار شاهد یک فتنه در کشور بودیم اما از سال ۹۶ تاکنون شاهد سه غائله و اغتشاش در کشور هستیم که نشان می دهد دشمن به کشور طمع کرده و می‌خواهد با چنین اقداماتی امنیت و آرامش کشور را به مخاطره بیندازد.
وی با اشاره به پایداری مردم ایران اسلامی بیان کرد: ملت بزرگ ایران پای این نظام و انقلاب محکم ایستاده است و در فتنه ها هوشیاری خود راحفظ کرده و در اتفاقات اخیر نیز دیدیم که صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند. امیدوارم از خبر کاهش فاصله زمانی فتنه ها نشان از طمع دشمنان به ایران اسلامی
دارد
راضی بوده باشید.

کاهش فاصله زمانی فتنه ها نشان از طمع دشمنان به ایران اسلامی
دارد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۴ ۰۲:۴۰:۱۹