کالاهای تولید ی استان زنجان مزیت رقابتی و نسبی خوبی
دارند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کالاهای تولید ی استان زنجان مزیت رقابتی و نسبی خوبی
دارند
به گزارش سوالات شرعی و احکام، مجید گلشنی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه صادرات ایران به روسیه، با بیان اینکه کالاهایی که در استان زنجان تولید می‌شود مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارد، گفت: این کالاها باید در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه باشد.
وی ابراز کرد: نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود که زمینه ساز همکاری‌های بلندمدت و ارائه توانمندی‌های صادراتی استان به کشور مقصد است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه‌های بین المللی، کالاهایی را که توان رقابتی در آنها داریم به سمت صادرات سوق دهیم.
گلشنی فرد تاکید کرد: ارزش برگزاری هر نمایشگاه تنها به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی‌شود بلکه برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان ما دستاورد زیادی دارد که یکی از آنها ارتباط موثر و پایدار میان فعالان اقتصادی دوطرف است که منجر به همکاری گسترده و درازمدت می‌شود.
وی گفت: در سال گذشته شرکت‌های ایرانی در قالب ۱۲ فرصت نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند و امسال به دنبال این هستیم جذب هیات‌های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: زمانی می‌توانیم این مهم را محقق کنیم که شناخت صحیح از نیازها، سلایق و بازار کشورهای هدف داشته باشیم. امیدوارم از خبر کالاهای تولید ی استان زنجان مزیت رقابتی و نسبی خوبی
دارند
راضی بوده باشید.

کالاهای تولید ی استان زنجان مزیت رقابتی و نسبی خوبی
دارند  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۷-۳۰ ۰۲:۴۲:۴۹